Lijstje december (uitgerekend)

Hoi allemaal,
Heb me ook aan het decemberlijstje toegevoegd. Weet sinds afgelopen donderdag dat ik zwanger ben. Dacht zelf dat ik pas vanaf zaterdag kon testen, maar was toch heel erg nieuwsgierig en kon het niet laten om al te testen. Bleek dus dat uit de test naar voren kwam dat ik zwanger ben!! Moest nog wel even wennen aan het idee, en ben opeens ook weer zo onzeker, het is allemaal nog zo pril.
Heb nog weinig klachten, ben alleen wel erg moe. Heb vanmorgen toen m'n zoontje (nu 16 maanden) op bed lag ook maar even een dutje gedaan. Doe dit normaal nooit.
Bij mn eerste zwangerschap was ik de eerste 3 maanden erg misselijk, ben toen 8 kilo afgevallen. Hoop echt dat het nu een stuk minder wordt, heb nu nog nergens last van.
Iedereen van harte gefeliciteerd met de zwangerschap, en leuk dat we de dingen een beetje kunnen delen op dit forum!!
Groetjes, Snoopy

Hoi,

Van harte gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap.
Ik wil me ook graag aanmelden, heel voorzichtig dan want mijn vorige twee zwngerschappen eindigde in een miskraam. Kan het dus ook nog niet echt van de daken schreeuwen bang om weer zo'n teleurstelling te moeten verwerken.
Doordat ik de hele dag last heb van zo'n zeurende buikpijn wordt ik er ook niet echt zekerder van. Het is gewoon heel dubbel allemaal. Ik heb het ziekenhuis nog niet gebeld voor een afspraak daar mag ik een echo komen maken vanwege die twee miskramen en omdat het twee jaar heeft geduurd voordat ik nu weer zwanger was en we dus al in de molen zaten om met IUI te starten.

Ben 5 december uitgeteld en al moeder van 1 dochter van 4,5 jaar.

Gr. Jacq

Jeetje, alweer een heel lijstje december mama's. Wat gaat de tijd dan toch snel!

Hoor zelf bij de november mama's, maar wil jullie bij deze allemaal van harte feliciteren met jullie zwangerschap!

groeten mama van Nienke
9 wkn en 3 dgn zwanger van de 2e

Hoi Jacq!

Van harte gefeliciteerd. Ik herken je angst heel erg,
heb hiervoor ook een miskraam gehad (curettage)
en dat gaat je niet in de koude kleren zitten..
Deze keer met de positieve zwangerschapstest in de hand was ook heel anders dan de vorige twee.. ik heb gehuild toen van blijdschap en vloog mijn vriend om de nek: nu waren we beide wat terughoudend en heeeel voorzichtig blij...
Heb pas 20 april mijn echo... en ik hoop zó een kloppend hartje te mogen zien, maar we zullen moeten afwachten.

In elk geval: welkom bij de club..
hopelijk hebben we veel steun bij elkaar!!!!

quote: snoopy80 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2009 19:09:15'));

naam                  
leeftijd
kindje
uitgerekend
afspraak vk/gyn
echo                

Happy 75
 33
 2e
1 dec.
20 apr.
20 apr.

Dessie
32
3e
1 dec.        

1 apr.

bijtje25
27
2e
1  dec.
...
...

kerstwondertje        
24        
2e
3 dec
...
...

pauline        
25
2e
3 dec
...
...

Jacq

2e
5 dec

Uitje
27
1e
6 dec

gienie
Snoopy80
29
28
3e
2e
8 dec
6 dec

--

Jacq ik heb je toegevoegd.

Hallo allemaal,
Ben ook net zwanger, woe. de test gedaan en een duidelijke streep. Erg spannend weer. Dit word als alles goed gaat m'n derde kindje. Heb er een jongen van 4 en een meisje van 2,5!
Hebben jullie allemaal de verloskundige al gebeld dat jullie al afspraken voor echo's hebben dacht zelf eigenlijk te wachten tot ik een week of 8 ben het is nu allemaal nog zo klein. En nog afwachten of het goed gaat.
Trouwens ik ben 26.
Ik heb geen idee hoe ik mezelf op de lijst moet zetten wil iemand dat voor me doen?
Hebben jullie het al aan iemand verteld?
Groet een misselijke mama

naam                  
leeftijd
kindje
uitgerekend
afspraak vk/gyn
echo                

Happy 75
 33
 2e
1 dec.
20 apr.
20 apr.

Dessie
32
3e
1 dec.        

1 apr.

bijtje25
27
2e
1  dec.
...
...

kerstwondertje        
24        
2e
3 dec
...
...

pauline        
25
2e
3 dec
...
...

Jacq

2e
5 dec

Uitje
27
1e
6 dec

gienie
Snoopy80
29
28
3e
2e
8 dec
6 dec

--Janneke24                       26             3e           8 dec                     --                         --

Terug
Bovenaan