Lijstje met de meest voorkomende zwangerschapskwaaltjes.

IK heb ook idd die smaak maar kan heel moeilijk verklaren of het ee ijzersmaak is, heb nooit met een stuk ijzer in mijn mond gezeten haha.
Het is een vreemde smaak, en ik kan het echt niet verklaren,.
Hoe heet dat boekje gridje?? misschien kunnen we er wat op vinden op internet.?
Liefs Kyrabella

hoi meiden!!!

ik heb ook nog een kwaaltje voor jullie is misschien ook wel handig om te weten opvliegers en het koud hebben is ook een kwaaltje.

groetjes bianca

KLopt dat wist ik, ik heb het soms ook steen koud, gister toen ik naar bed ging, en toen ik wakker werd op te plassen, toen had ik het smoorheet.
Heb dat kwaaltje ook , dus hoop nogmaals  echt dat het raak is.

Hoi meiden,

Ik sluit me even bij het lijstje aan bepaalde dingen komen me bekend voor ben de laatste dagen er moe lig gerust om 20.00 uur 's avonds op bed en lig helemaal buiten westen.
Heb me toch een paar rare borsten en zeer dat ze doen dit heb ik meestal wel in mijn periode, maar nu had ik meteen na mijn ovaluatie dus last van mijn borsten en van mijn rug. Merk nu wel dat mijn lichaam aan het veranderen is ben nu bijna 1 jaar gestopt met de pil en mijn cyclus zit op gemiddeld 30 dagen we gaan nu  de voor  9 ronde en het zou wel heel fijn zijn dat het nu raak is, want mijn geduld raakt nu echt op grrrrr.  
Iedereen succes toegewenst die graag zwanger wil worden.......

Groetjes Marjolein  

Ook ik ben erg moe, en wil veel slapen en iets doen in huis heb ik geen puf voor, terwijl sommige er op los poetsen, maar ik heb wel het probleem dat ik niet ineens slaap, als ik dan wel slaap, dan droom ik veel, en onrustig, en ben ik soms erg vroeg wakker, vanmorgen om 7 uur en gister na een droom om vijf uur!! dan wakker en moe, maar nog slapen ho maar, komt dit ook bekend voor, ik had al wel van slapeloosheid gehoord maar pas later is de zwangerschap volgens mij.
Sterkte allemaal.

ik heb gezien dat aardig wat damens hun NOD hebben binnekort. Dus ik dacht haal even de lijst met kwaaltjes naar boven! Kunnen jullie spieken ( en ik ook)

liefs gridje

Handig zeg!!

Nou maar hopen dat we een aantal kwaaltjes snel krijgen!!

X Begin

Hoi dames...

jeemig ik kan me in heel veel kwaaltjes ook wel vinden ja.. pieuww. tis ook maar wat :)
Wat ik dan er nog bij heb is dat ik ook erg moe ben maar meer s ochtends.. jemig echt heel erg gewoon, voor de rest van de dag niet helemaal optimaal.
en idd ik heb het met flagen warm.. meer dat meestal s'avonds.

maja... we moeten allemaal afwachten..succes dames!!!!!!!

liefs Inanna

Terug
Bovenaan