A
Anoniem
Guest
ik heb er al wat hoor..... maar ik durf nog niet te hopen, vorige x had ik vele kwaaltjes en werd ik na 35 dagen ongi.... Ik had toen het idee dat het nog niet raak was, maar toch viel het wel wat tegen. Nu heb ik ergens het gevoel dat het raak is, maar ik durf het niet echt te uiten..... Ben bang dat mijn lichaam me weer voor de gek houdt! Het voelt nu wel anders als de vorige keer, maar laat ik mezelf niet gekker maken dan ik al ben ! hahaha
- ik heb het koud... terwijl mijn temp hoog is
- ik ben met vlagen misselijk, een soort van honger gevoel, alleen moet ik niet aan eten denken dan.
- verder pijnlijke borsten.
En dan in je achterhoofd weten dat je flink geklust hebt rond je eisprong is het toch nog best lang wachten tot volgende week!! Maar ik ben me maar aan het storten op huishoudelijke dingen en mijn werk!! Goede afleiding!
liefs gridje
- ik heb het koud... terwijl mijn temp hoog is
- ik ben met vlagen misselijk, een soort van honger gevoel, alleen moet ik niet aan eten denken dan.
- verder pijnlijke borsten.
En dan in je achterhoofd weten dat je flink geklust hebt rond je eisprong is het toch nog best lang wachten tot volgende week!! Maar ik ben me maar aan het storten op huishoudelijke dingen en mijn werk!! Goede afleiding!
liefs gridje