Lijstje van septembermama's

Hey allemaal,

Er heeft nog niemand een berichtje achtergelaten in deze mamaclub, waarschijnlijk is het daar ook nog een beetje te vroeg voor. Sommigen weten misschien nog niet eens dat ze een septembermama worden! Die eerste weken zijn zo spannend... Ik weet zelf sinds donderdag dat ik zwanger ben (was deze zomer voor het eerst zwanger maar heb toen na bijna 9 weken zwangerschap een miskraam gehad) en hoop dat ik hier op het forum ervaringen kan uitwisselen en lekker mag kletsen met andere septembermama's.
Ik begin het lijstje dus maar:

Naam- Leeftijd- Kindje- Uitgerekende datum:
Elin83- 26 jaar- 1e kindje (na mk)- 2 september

Hopelijk zullen er snel meer volgen!

Liefs Elin

Hoi Elin, wat een toeval. Wij zijn tegelijk uitgerekend! Ook mijn uitgerekende datum is 2 september. Ook mijn eerste. Ik ben 28. Ben benieuwd naar de volgende in dit lijstje. Heb jij al zwangerschaps verschijnselen?
Bij mij is het nu voornamelijk het met vlagen enorm misselijk zijn.
Verder zijn wij lekker aan het genieten van dit wonderlijke nieuws.
Vertellen doen wij voorlopig nog niet, alleen mijn zus en mijn beste vriendin weten het. Wij willen wachten tot de eerste echo gemaakt is. En nu maar hopen dat we dat vol kunnen houden! Spannend hoor! Heb het gevoel dat we de hele wereld aan kunnen :)

Groetjes Marjolein

Ik ben ook uitgerekend in sept. Volgens de berekeningen 1 sept.
Minke- 27 jaar-1ekindje-1september.
Ik heb erg pijnlijke borsten, ben moe, heb hoofdpijn en erge moodswings, dit is echt heel erg. Kan zo maar ineens heel erg kwaaf worden of huilen. Ben niet misselijk, kan dit nog komen? of blijft het me bespaard?

Naam- Leeftijd- Kindje- Uitgerekende datum:

Minke- 27 jaar- 1e kindje- 1 september
Elin83- 26 jaar- 1e kindje (na mk)- 2 september
Marjolein- 28 jaar- 1e kindje- 2 september

Joepie, we zijn al met z'n drieën!
Allebei van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Ik heb nog niet veel zwangerschapsverschijnselen. Ik was al wel twee weken behoorlijk moe en had, net als Minke, erge stemmingswisselingen. Die lijken nu ietsje minder geworden te zijn. Ik herkende ze van mijn eerste zwangerschap en had dus al een vermoeden dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn. Hopelijk gaat het nu allemaal goed. Sinds een paar dagen zijn mijn borsten wat gevoeliger. Dat lijkt alleen maar erger te worden. Eerst vooral gevoelige tepels, maar nu zijn mijn hele borsten wel wat gespannen. Misselijkheid heb ik nu nog niet echt last van (wel veel minder zin in zoete dingen en meer zin in hartig), dat kwam deze zomer ook pas met 6/7 weken.

Ik wens jullie een goede zwangerschap toe en hoop dat we de komende maanden lekker met elkaar kunnen kletsen op dit forum!

Liefs Elin

Hallo Marjolein en Elin,
Gezellig dit forum, om lekker te kunnen kletsen. En helemaal omdat bijna niemand het nog weet.
Ik heb a.s. donderdag al de eerste afspraak bij de VK. Ben erg benieuwd, en dan zullen we ook de eerste echo afspreken. Ik heb nu al zon sterk gevoel dat het een jongetje is haha... Heel gek!

Ik zit momenteel wel in een moeilijke situatie, want mijn moeder is ongenselijk ziek. En naar alle waarschijnlijkheid heeft ze niet heel lang meer te leven. Ik heb het haar gister verteld, en ze reageerd helemaal in shock, haha, want ze had dit helemaal neit verwacht. We hebben afgesproken dat dit ons geheimpje even blijft, want mn vriend weet niet dat ik dit al heb verteld (wou hij nog niet), en mn vader weet t ook nog niet. Over een aantal weken vertellen we het officieel en dan probeerd mn moeder verbaasd te reageren. Ik ben blij dat ik het heb verteld, want mocht er wat met haar gebeuren dat weet te het. Ze was even helemaal van de wereld toen ik het vertelde. Maar wat zal dit voor haar ook moeilijk zijn (net zoals voor mij), ik had het zo graag anders gezien......

Hoi hoi,

Gefeliciteerd allemaal!
Mag ik er ook bij?

Marian-31 jaar- 3e kindje -3 september

Inderdaad lekker om over het zwanger zijn te kletsen, omdat niemand het nog weet...
Ben voornamelijk moe en niet voor uit te branden. Had bij de vorige zwangerschappen last van een lage bloeddruk, dus dat zal nu ook wel zo zijn.

Vervelend voor je minke, zo zie je maar dat leven en dood heel dicht bij elkaar staan. Sterkte en ik hoop dat je toch nog een beetje van je zwangerschap kan genieten.

Hoi hoi,

Gefeliciteerd allemaal!
Mag ik er ook bij?

Marian-31 jaar- 3e kindje -3 september

Inderdaad lekker om over het zwanger zijn te kletsen, omdat niemand het nog weet...
Ben voornamelijk moe en niet voor uit te branden. Had bij de vorige zwangerschappen last van een lage bloeddruk, dus dat zal nu ook wel zo zijn.

Vervelend voor je minke, zo zie je maar dat leven en dood heel dicht bij elkaar staan. Sterkte en ik hoop dat je toch nog een beetje van je zwangerschap kan genieten.

Terug
Bovenaan