Hallo,
Daar was ik weer. Een heel goed 2010 voor iedereen! Een mooi begin is al het halve werk! Haha.
Elin, wij gaan wel heel gelijk op, ook ik ga de 19e voor de eerste keer naar de dokter. Weet eigenlijk niet of hij ook gelijk al een echo maakt.
Bij ons in het dorp is geen vk praktijk, vandaar dat bij ons de huisarts het zelf doet.
Wij hebben gisteren aan onze schoonouders vertelt dat ze opa en oma worden. Ik ben zo ziek in de ochtend (ook wel met vlagen over de hele dag) dat ik bijna niet kan eten. En aangezien we al een paar keer bij ze zijn blijven slapen met kerst en oud en nieuw, begon het wel erg op te vallen.
We hadden een hobbelschaapje gekocht (mijn schoonvader houdt schapen) en die hadden we stiekem in de hal gezet. Mijn schoonmoeder was al aan het huilen van blijdschap toen ze het schaapje zag, ze wist het direct! Erg leuk! De rest kunnen we nog wel even voorliegen, hihi. Die zien we niet zo vaak.
Ik heb wel wat last in mijn onderbuik steeds. Maak me soms wat zorgen. Komt vast omdat het de eerste keer zwanger zijn is. Je wilt zo graag dat alles goed gaat.
Dinsdag komt er iemand van moeders voor moeders op visite. Zij komt vertellen hoe het precies gaat als ik daar aan mee doe. Leuk,leuk,leuk!
Groetjes Marjolein