Lijstje van septembermama's

Alle zwangere die dit lezen: GEFELCITEERD!!

Ik maak het lijstje graag langer :))))!

LiesjeCo-28 jr-3e kindje-11 sept

Heb nog geen afspraak staan maar vindt het minstens zo spannend als bij de andere 2 kids.

Vindt het zeer gezellig om hier wat te kletsen, niemand weet het nog. We willen wachten tot de echo.

gezellig dames. Hopelijk hebben we 9 gezellige maanden samen!

He meiden,

na eerst een aprilmama zijn geweest en vervolgens naar Zwanger worden naar een miskraam mag ik me hier aansluiten. Zal het lijstje even aanvullen. Iedereen van harte gefeliciteerd

Minke- 27 jaar- 1e kindje- 1 sept.
Elin83- 26 jaar- 1e kindje (na mk)- 2 sept.- 19 jan.
Marjolein- 28 jaar- 1e kindje- 2 sept.
Marian- 31 jaar- 3e kindje- 3 sept.
Petra-34 jaar - 2e kindje - 3 sept.
Luus - 31 jaar - 3e kindje - 12 sept.
LiesjeCo-28 jr-3e kindje-11 sept
Nathalie 29 jr- 1e kindje ( na mk) - 14 sept

Hey Nathalie,

Welkom bij de septemberclub! Eerst allebei een aprilmama, toen allebei naar het Zwanger worden na een miskraam-forum en nu allebei naar de Septembermamaclub... Hopelijk mogen we deze keer lekker genieten van de zwangerschap en blijven we tot september gezellig hier!

@LiesjeCo: gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom bij de club!

Liefs Elin

Naam- Leeftijd- Kindje- Uitgerekend- Eerste echo:

Minke- 27 jaar- 1e kindje- 1 sept.
Elin83- 26 jaar- 1e kindje (na mk)- 2 sept.- 19 jan.
Marjolein- 28 jaar- 1e kindje- 2 sept.
Marian- 31 jaar- 3e kindje- 3 sept.
Petra- 34 jaar- 2e kindje- 3 sept.
LiesjeCo- 28 jaar- 3e kindje- 11 sept.
Luus- 31 jaar- 3e kindje- 12 sept.
Nathalie- 29 jaar- 1e kindje (na mk)- 14 sept.

Het wordt al een mooi lijstje zo!

Gezellig, al zoveel zwangeren rond dezelfde tijd. Wij hebben nog niemand vertelt dat de 2e onderweg is. Hebben wel al geregeld de vraag gekregen, maar steeds stug ontkend dat we "ermee bezig waren". Heb 1e kerstdag positief getest en moet zeggen dat het best moeilijk was mijn mond te houden met al die familie aangelegenheden. Zeker toen er weer eens vragen kwamen of we een tweede zouden willen. Eind van de maand willen we het grote nieuws brengen. Dan hebben we de echo gehad. Daarbij is eind februari ons zoontje jarig dus kunnen we met rondbrengen van de uitnodigingen meteen het nieuws vertellen.

Hallo,

Ik weet sinds kort dat ik ook zwanger ben!

Maaike-28 jaar- 1e kindje -6 september

Tot nu toe voel ik mij heel goed. Weinig last er van, wel wat gevoelige borsten, maar dat had ik vooraf ook al met het gebruik van extra foliumzuur.

Deze week ga ik bellen voor voor een afspraak bij de VK. ik ben benieuwd!

Groetjes Maaike

he meiden,

Ik mag 18 janauri voor de 1ste echo, dit omdat ik een mk gehad heb, vanmorgen heb ik bloedgeprikt krijg morgen de uitslag. Hopen op een mooi hoge hcg waarde.

Hoe voelen jullie je?
ik ben met vlagen misselijk, overdag, 's avonds niet perse smorgens. Ik hang nog niet boven de wc jullie wel? Verder heel erg moe.

Ben benieuwd hoe jullie het ervaren.

gr. nath

Terug
Bovenaan