Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier een nieuwe aanmelding voor Apri mama
ben nu 6 weken zwanger van ons tweede wonder!
Moeders voor moeders is van de week al geweest en vanaf maandag gaan we starten met het verzamelen!
Hoe gaat het bij jullie?
Verder nog even een vraag, met mijn vorige zwangerschap ook hier in contact gekomen met andere mama (januari mama 2013). Met dat clubje hebben we een geheime groep op facebook opgericht zodat je toch over alles en nog wat kon praten zonder dat andere mensen de kans hebben om mee te lezen.
Is dit er al? Zo niet, voelen jullie er wat voor want dan maak ik er eentje aan en nodig ik jullie uit.
Wat leuk! Welkom Janetteun Ik ben gisteren gestart met moeders voor moeders. Was gisteren 5 weken, maar zoveel hcg dat ik al kon beginnen. Het gaat hier verder prima. Geen kwaaltjes gelukkig. Hopelijk blijft dat zo. Alleen afgelopen 3 nachten enorm vaak wakker geweest `s nachts.
Voor mij hoeft de facebookgroep niet.. Vind het prima om hier te kwebbelen op het forum.
Ondanks dat mijn hcg test knalde start ik toch maandag pas.
Ik merk dat ik s nachts wakker wordt om te moeten plassen. Verder voel ik me in het algemeen niet zo lekker. Misselijk en moe. Gelukkig is het nog niet zo erg als met de zwangerschap van mijn dochter. Dus geniet er nog van dat ik kan doen en laten wat ik wil
Hier nog een aanstaande april mama. Als ik goed geteld heb is mijn datum 8 april. Dit wordt mijn eerste kindje. Mijn echo staat voor di 26 augustus en de eerste afspraak bij de vk op 5 september. Helaas is mijn datum nog een beetje flexibel omdat ik geen NOD heb. Leuk om jullie hier tegen te komen
08-04-2015: Lanphis - 1e kindje - 1e echo: 26 augustus, 5 september13-04-2015: Sollune - 1e kindje - 1e echo: 5 september16-04-2015: Tuinier - 1e kindje - 1e echo: 22 september (+ intakegesprek)
@Janetteun: zet jij jezelf er ook in? Hoe gaat het verder dames? Het voelt al zo echt!! Dat had ik de eerste paar dagen helemaal niet, maar nu geniet ik ervan.
Hoe moet ik mijzelf erin zetten? In verwachting van ons 2e kindje. Tot op heden staat de datum op 13 april. Eerste echo is op 2 september.
Hier flink misselijk met overgeven erbij