Lijstje

08-04-2015: Lanphis - 1e kindje - 1e echo: 26 augustus, 5 september13-04-2015: Sollune - 1e kindje - 1e echo: 5 september13-04-2015: Janetteun - 2e kindje - 1e echo: 2 september
16-04-2015: Tuinier - 1e kindje - 1e echo: 22 september (+ intakegesprek)
@Janetteun: balen dat je zo misselijk bent. Hopelijk wordt het snel wat minder!!

Ik hoor het ook maar ga er maar vanuit van niet. Met de vorige zwangerschap ook last van gehad tot een week of 20. Het verschil nu is dat ik nog een energiek meisje heb rondlopen en liggen niet zo makkelijk gaat. Er maar niet zoveel mee bezig zijn en proberen mezelf erover heen te zetten.

Ben eigenlijk wel benieuwd waar jullie vandaan komen en hoe oud jullie zijn.
Ik kom uit apeldoorn en ben 28

Ik kom uit Enschede en ben 27.
Vervelend dat jullie zo misselijk zijn. Bij mij begint het nu een beetje te komen, de misselijkheid dan. Ik merk wel dat als ik regelmatig kleine beetjes eet het wel beter gaat / minder last heb.
Hebben jullie verder nog last van klachten dan behalve de misselijkheid?

Ik ben 28 en kom uit Wezep. Net m`n master gehaald dus heb alle tijd om babynieuws te lezen ;) Ik ben helemaal niet misselijk *klopt af*. Slaap wel slecht de laatste nachten. Duurt lang voordat ik in slaap val, ben vaak wakker en ook vroeg wakker. Daarna kan ik moeilijk weer in slaap komen. Dus de nachten breken een beetje op. `s Avonds dus af en toe eens een powernap.

Hoi lanphis! Proficiat!
Ik ben 32 en kom uit Nijmegen.
Ben inderdaad misselijk en moe. Krijg ook snel last van m'n onderrug.
Ik moet verder op m'n drinken letten. (Obstipatie jeejj haha, nooit last van gehad) Dronk normaal de hele dag door water, kwam zeker wel aan de 2,5 3 liter. Maar nu.. Moet me er echt toe zetten. Vind niks meer smaken zelfs water vaak niet. Wat wel goed valt, waterijs! Vooral raketjes. En kleine beetjes eten helpt overdag ook wel. Alleen de ochtend is een crime. Verder worden wij ook steeds blijer! Vooral hoe meer mensen t weten :) maakt t echter.

Hoi April mama's,

Ik kom me ook bij jullie aanmelden.
Ik ben zwanger van ons 3e wondertje. Ben 17 April uitgeteld.
Tijdens de zwangerschap van mij jongste zoontje ook actief op het forum mei mama's 2013. Van daaruit ook een geheime groep op facebook die nog steeds actief is.
Ik wens iedereen een goede zwangerschap.

Groetjes

Ik ben zwanger van ons 2e wondertje.
Van de eerste via hier idd ook actief op Facebook bij januari mama's. Een hele leuke groep waar lief en leed met elkaar gedeeld wordt en de gekste vragen gesteld kunnen worden. Zo fijn! Ook spreken we 2 x in het jaar met elkaar en de Kids af. Heel leuk!

Leuk Adnil0501. Gefeliciteerd!
08-04-2015: Lanphis - 1e kindje - 1e echo: 26 augustus, 5 september13-04-2015: Sollune - 1e kindje - 1e echo: 5 september13-04-2015: Janetteun - 2e kindje - 1e echo: 2 september16-04-2015: Tuinier - 1e kindje - 1e echo: 22 september (+ intakegesprek)17-04-2015: Adnil0501 - 3e kindje - 1e echo:

Terug
Bovenaan