liselotte?

A

Anoniem

Guest
hoi liselotte , sorry dat ik nu pas reageer   maar ik probeer om er wat minder bezig mee te zijn!! valt niet mee maar ik probeer een beetje afstand te nemen van alles , ik kijk af en toe op dit forum om jullie te volgen en om even iets te vragen( haha)     als het goed is is mijn NOD rond 12 april ?
wanneer begin jij met je ovu testen ? ik heb nu weer buikpijn en rugpijn jij ook alweer!! is echt niet normaal , maar nu ben ik gisteren bij de huisarts geweest en raad eens  wat!!
 ik heb een spastische darm en daarom ook continu buikpijn!! en door die buikpijn trekt het ook door naar mijn rug!! nou ik hoop dat het zo echt is en niet dat  het zo is dat ik weer niet zwanger wordt deze maand want eerlijk is eerlijk zo gauw als ik buikpijn begin te krijgen dan geef  ik het alweer op want dan denk ik het is weer niet zo deze maand door de buikpijn!! en erg genoeg heb ik ook iedere maand nog gelijk  gehad!!!
 maaaaaaaaaaaar ooit komt het goed!!!!!!  
tot snel weer , ga nu snel, want mijn dochtertje staat hier aan me trekken om naar de kermis te gaan!!!  du sik ga nu dan maar snel ophouden haha
doei doei         groetjes wendy

Hoi Wendy, ik zag nu pas je berichtje voor mij.
Wel leuk als je zo je eigen naam ziet staan.
Ik snap ook helemaal wat je bedoelt hoor.
Ik heb ook iedere keer heel erge buikpijn en dan geef ik het ook gelijk op.
Ik heb mijn nod dag ook op 12 april als ik uitga van mijn normale cyclus van 26 dagen maar omdat ik de laatste keer een cyclus van 30 dagen had wacht ik tot de 16e april met testen.
Ik ga met mijn ovulatietesten wel van 26 dagen cyclus uit dus begin ik dinsdag met de testen.
Ik heb er tien dus ik begin op dag 10 en eindig op dag 20.
Of ik moet dan intussen al mijn eisprong hebben dan eindig ik eerder natuurlijk.
Dat moet toch voldoende zijn he.
Ben nu wel benieuwd wanneer ik nu echt mijn eisprong heb.
Als het echt 14 dagen vantevoren is dan zou ik eigenlijk mijn eisprong volgende week  donderdag  moeten hebben.
Of als ik uitga van die 30 dagen dan zou ik hem de maandag erop moeten hebben.
Maar we zullen wel zien.
Ben wel benieuwd.
Heb nu nog geen buikpijn maar dat zal een deze dagen wel weer beginnen.
Het word wel steeds moeilijker om positief te blijven en de lol van de sex erin te blijven houden.
Probeer het wel maar rond de eisprong sexen is toch altijd net wat anders.
Gr liselotte

Hoi Depri,
wanneer ga jij beginnen met testen?
Gr liselotte

hoi liselotte, ik ga denk ikook vanaf morgen testen, ik had van de week een testje gedaan omdat ik erge buikpijn had maar 1 streepje !! wel een opluchting eigenlijk want anders was ik wel heel vroeg natuurlijk!!! ik heb nu nog 4 testen maar ga morgen nog even nieuwe bij bestellen dat ik vootuit kan tot ik inderdaad een pos test in handen heb!!
ben wel benieuwd of dat dit echt gaat lukken??
tot snel weer,
groetjes wendy

hoi liselotte, ik ga denk ikook vanaf morgen testen, ik had van de week een testje gedaan omdat ik erge buikpijn had maar 1 streepje !! wel een opluchting eigenlijk want anders was ik wel heel vroeg natuurlijk!!! ik heb nu nog 4 testen maar ga morgen nog even nieuwe bij bestellen dat ik vootuit kan tot ik inderdaad een pos test in handen heb!!
ben wel benieuwd of dat dit echt gaat lukken??
tot snel weer,
groetjes wendy

Hoi Wendy,
ben benieuwd of het gaat lukken.
wel leuk dat we allebei op de zelfde dag beginnen met testen.
de hoeveelste dag is dat bij jou dan?
bij mij de tiende.
heb tien testen dus dan moet ik het wel halen he.
je mag niet s'morgens testen he.
hoe laat doe jij het?
ik dacht er zelf aan om te testen voordat ik naar bed ga.
s'avonds dus.
wat denk jij?
gr liselotte

hoi liselotte,
ik zit dan op dag 12? ik heb op de bijsluiter gekeken en daar stond op bij een cyclus van 29 dagen dat je op dag 12 moest gaan testen??? ik heb de middenweg maar gepakt want normaal ben ik altijd op dag 28 ong en soms ook op dag 29 maar nu de laatste keer op dag 30?? dus daarom de 29ste dag!! wel spannend, ik ga denk ik ook vlak voordat ik naar bed ga testen, ( als hij dan pos is kunnen we er meteen werk van maken!!) ha ha ha
ik ben benieuwd wanneer jij een pos test in handen heb en wanneer ik !!!
tot snel weer,
groetjes wendy

Hoi Wendy,
Ik heb gewoon mijn kortste cyclus gepakt van 26 dagen want dat is mijn cyclus van de laatste maanden.
Alleen mijn laatste maand was 30 dagen.
Maar ik heb toch tien testen dus kan ik dan vanaf dag 10 tot en met 20 testen.
Dat moet toch wel genoeg zijn.
Is wel spannend ja wie het eerst is met de nod.
Wanneer was jouw nod dag nou ook alweer?
De mijne is als je uitgaat van 26 dagen op 12 april
Dit zou wel super zijn want dan verjaar ik.
Misschien is dit jaar mijn verjaardag wel speciaal.
Ik hoop het echt.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan