liselotte?

hoi liselotte, zou wel leuk zijn op je verjaardag een mooier kado kan je niet krijgen!! en als het goed is krijg je met sinterklaas dan weer een heel mooi kado( ha ha ha)
ik weet eigenlijk niet zo heel goed wanneer mijn NOD is omdat ik nu iedere keer verschillende dagen heb?? maar als het goed is moet ik rond  12 april ong worden??bij een cyclus van 28 dagen dan!! maar ik heb het zo geteld dat ik misschien ook nog 12, 13 , 14 april ong zou kunnen worden!! ( ruimdenkend he?) maar anders zit ik weer zo op die 12 april te pinnen dat ik me weer helemaal blij ga zitten maken als ik 1dag overtijd ben en nu weet ik het niet helemaal zeker dus valt het helemaal mee als het echt een keer weg blijft!!! ben benieuwd of het nu met die ovutesten wel gaat werken!!!
tot snel weer , en veel succes vanavond ,laat je nog iets weten?
groetjes wendy

Hoi Wendy,

ook ik heb het ruim gepakt want eigenlijk is het 12 april maar het kan ook 16 april zijn dus als ik overtijd ben ga ik uit van 16 april
ja vanavond gaan we beginnen met de testen.
vind het wel spannend hoor.
welke testen had jij nou?
Gr liselotte

hoi hoi , ik heb de testen van romed?? van premomshop?? ik weet helemaal niet of dat   dit goede zijn of zo maar ik denk dat we toch gewoon geluk moeten hebben! denk je ook niet? ik ben wel deze maand er wat minder mee bezig , ik heb deze maand ook niks via babybrabbel uitgerekend enz.... want ik heb dan helemaal geen zin nergens in ! en ik voel overal pijntjes en buikpijn enz... je snapt het wel , en nu ik eigenlijk niks weet alleen wanneer ik ong wordt ( ongeveer) scheelt het ook al veel vind ik zelf !! heeft wel lang geduurd hoor voordat ik er zo over heb kunnen denken!!! nu na twee jaar denk ik dan eindelijk er wat anders over!! hoe lang zijn jullie ook al weer bezig?? en je hebt toch ook al een dochtertje?? van 6 jaar?? ik heb een dochtertje van 4,5 jaar en ben in jan 2005 gestopt met de prikpil, dus we zijn ook al een hele poos aan de gang!!
als ik je vandaag niet meer hoor dan heel veel succes vanavond en ik hoor het nog wel,?!
groetjes wendy

Hoi wendy,
we zijn vanaf augustus vorig jaar bezig.
vind het zelf heel erg lang maar voel me schuldig tegenover jou want jij bent al twee jaar bezig.
dat is pas lang.
mijn dochter is zes ja.
ze word over een paar maanden al zeven.
mijn testen zijn van ovatest.
dit waren de goedkoopste.
wil niets zeggen natuurlijk want ze meten allemaal hetzelfde.
wil vanavond om een uur of acht testen als de kleine op bed ligt.
denk niet dat ik vandaag al een positieve test zal hebben want volgens het boekje zou ik donderdag mijn eisprong moeten hebben.
maar je weet het nooit zeker want anders had je deze testen niet nodig.
hoor je vanavond nog wel.
gr liselotte

hoi liselotte, en??????????????????????
al getest ?? ik nog niet ik ga dadelijk testen als ik moet plassen???   spannend.............
misschien tot dadelijk en anders tot morgen!!
en dat ik zo lang bezig ben komt ook een beetje door de prikpil !! duurt heel lang voor hij is uit gewerkt??!! maar het komt wel ooit een keer( hoop ik) en anders blijft het bij ons joelle , we moeten eigenlijk van de ene kant ook heel blij zijn natuurlijk dat we al een gezonde dochter hebben, ik kijk ook weleens op het andere forum en daar zijn vrouwen die al 8 jaar bezig zijn!!! en nu pas zwanger zijn geworden !! of sommige kunnen helaas helemaal geen kinderen krijgen!!   en dan denk ik bij me zelf dan ben ik toch wel heel blij dat ik een gezonde dochter heb en dat het heel mooi zal zijn als we nog een   kindje mogen krijgen maar gaat dit niet dan zal ik er op den duur ook wel vrede mee kunnen hebben denk ik?! maar we hopen het beste!!!
doei doei

Hoi Wendy,
Ik heb zelf voor mijn eerste zwangerschap ook aan de prikpil gezeten.
Ik ben toen gestopt en heb een jaar de pil geslikt en toen ik daarmee stopte was ik gelijk zwanger.
misschien was het wel puur geluk dat weet ik natuurlijk niet.
heb net getest en had maar een streepje.
had dat ook wel verwacht want heb mijn korste cyclus gepakt en dan begin je toch nog een paar dagen vroeger via het schema.
en hoe was het bij jou?
gr liselotte

hoi hoi, ja ik heb net ook getest en had ook maar 1 streepje!! zit vandaag op mijn twaalfde dag dus als het goed is dan zou ik morgen of overmorgen een pos test moeten hebben?? toch?? als het  volgens het boekje gaat !!! ( ha ha)en als het klopt dat ik op dag 15 mijn eisprong zou hebben?? dan moet ik morgen een pos test hebben want dan komt er binnen 20  / 48 uur een eisprong volgens de bijsluiter!!!en klopt het helemaal!!
nou we zullen zien,
welterusten en tot morgen weer , ik ben er morgenavond weer als ik heb getest ben benieuwd wat jij dan heb?? misschien zijn we wel alle twee tegelijk?? wie weet,
spannend......
doei doei

Hoi Wendy,
zit ook in een gesprekje met iris.
en die test om 6.30 s'morgens.
maar bij mijn test staat dat dat niet mag.
staat dat bij jouw test ook?
ze is al voor de tweede maand aan het testen en het zou zonde zijn dat het daarom verkeerd gaat.
gr liselotte

Terug
Bovenaan