liselotte?

hoi liselotte,
ik heb gisteren toch getest?? maar ik had meteen gekeken op het staafje en toen dacht ik dat er 1 streepje stond!! maar ik keek na 5 minuten nog een keer en toen stond er ook een tweede streepje!!!!! maar ja je weet niet hoe lang hij al pos is he??? ik zei tegen mijn man hoeveel streepjes zie jij?? en hij zei nou als je goed kijkt 2 maar hij is wel licht hoor!! dus ik heb vanmorgen nog een keer gekeken en nu staat hij er duidelijk in!! ik doe vanavond nog een keer een test en dan kijk ik of er nog een streepje staat of niet meer want dan zijn de uren voorbij?( ha ha) en dan zie ik ook meteen of het inderdaad klopt dat we nog een streepje zien staan?? en bij mijn op de bijsluiter staat dat je mag testen van 10:00 tot 22:00 en niet met ochtendurine!!  
wel toevallig dat ik gisteren test en meteen een pos test heb ( tenminste dat denk ik )
nog een stom vraagje maar als je een pos test in handen heb wanneer kun je dan het beste klussen.... ( schaam me dood)
ik hoor snel van je,
groetjes wendy

Hoi wendy ik denk dat je dan het beste gelijk kan klussen.
maar je mag na tien minuten de test niet meer aflezen he.
dat staat er bij mij op.
en de streepjes moeten allebei net zo donker zijn want als hij lichter is is het ook niet goed bij mijn test.
maar ik heb net een nieuwe discussie geopend over wie er allemaal ervaring heeft met ovulatietesten.
misschien komen we dan wat meer te weten.
en je hoeft je echt niet te schamen voor die vraag want ik had er zelf ook al aan gedacht.
gr liselotte

Hoi Wendy.

heb net getest en had een licht tweede streepje.
moet dezelfde kleur als de teststreep zijn dus morgen weer testen.
betekent wel dat het eraan zit te komen.
vond het wel leuk dat ik al een tweede streepje zag.
als het morgen zo is dan klopt mijn cyclus met mijn eisrprong precies.
zou wel fijn zijn natuurlijk.
gr liselotte

hoi liselotte,
ja ik heb net ook weer getest en weer een tweede streepje maar weer een licht!! dus nog niet pos!!! dus als ze even donker zijn dan is het pas pos !! nou ben benieuwd of dat inderdaad gaat gebeuren?? als het goed is moet ik morgen een pos test in handen hebben omdat ik dan op een cyclus van 30 dagen zit toch??? morgen de 14de dag!!
nou we zien het wel want ik snap er ook niks meer van?
ik heb ook nog een ander onderwerp geopend weet niet of je dat hebt gelezen maar daar zeggen ze dus dat de testen van ons nu neg zijn!! dus dan geloof ik het maar want hun zijn er al langer mee bezig!!
nou op naar morgen, hoor het morgen nog wel,
groetjes wendy

Hoi Wendy,
heb het ook gelezen en we moeten denk ik gewoon wachten tot het streepje donkerder is.
Als het goed is is dat morgen volgens mijn normale cyclus.
Ben echt benieuwd wat het morgen gaat worden.
Laat je het me wel weten he.
Gr liselotte

Hoi Wendy,
even nog een berichtje voordat ik ga werken (ja zo verslaafd ben ik aan dit forum)
hoop vandaag echt op een donker streepje.
zat net te denken: stel dat mijn ei al voorbij is en het streepje daarom zo licht was.
wilde gisteren klussen maar ik ben in slaap gevallen.
en eergisteren ook al niets gedaan.
dan zou ik het voorbij hebben laten gaan.
dat zou dom zijn.
gr liselotte

hoi liselotte, maar dat kan toch niet dat je het voorbij hebt laten gaan???
je bent toch vanaf de 10de dag al aan het testen !! dus dan kan je het nooit voorbij hebben laten gaan dan had je je ei al 2 dagen na de laatste dag van je menstruatie moeten hebben en dat lijkt me gek!! ik heb nu wel weer wat flauwe buikpijn en rugpijn dus denk echt dat het een dezer dagen kan gaan gebeuren!!! dus vanavond klussen!!!! ha ha en dan zaterdag weer dan zit er mooi iedere keer een dag tussen dan moet het toch wel raak zijn!!! " ze" leven toch 48 uur nou dan kan het haast niet anders ha ha !!!!
vanavond nog een keer testen en dan zijn ze op !! maar asl het goed is moet hij vandaag pos zijn als het zo is dat ik een cyclus van 29 dagen heb!!!
'veel succes vanavond en ik hoor je vanavond nog!!!
doei doei

Hoi Wendy,
als je testen op zijn dan haal je toch wel nieuwe bij?
anders is alles voor niets geweest.
ik had gisteren een licht tweede streepje dus vanavond gaan we voor een donkere.
jij ook?
hoor je vanavond nog wel.
Gr liselotte

Terug
Bovenaan