hoi hoi, natuurlijk is je test positief!!!! anders is je cyclus wel een beetje van de wap!!!
ik snap ook niet waarom iris niks meer laat weten misschien is ze wel op vakantie!!
vandaag is mijn buikpijn helemaal weg!!! dus ik denk toch dat het mijn eitje is geweest!! maar ja wanneer is hij nou gesprongen he?? dat weet je niet omdat ik dus 3 dagen steken rechts onder in mijn buik heb gehad?? maar we hebben ahumzaterdag,zondag en maandag geklust dus dan moet er eigenlijk toch wel iemand heel hard zwemmen!!! ha ha
och ik heb nu zoiets we zullen wel zien want ik kan me wel iedere maand gek gaan zitten maken maar daar heb ik alleen maar mezelf en mijn man en dochtertje mee , want ong worden doe ik dan toch wel, of ik het nou wil of niet!!! ben benieuwd of dat ik een heel mooi moederdag kado krijg!!! maar ik ga absoluut niet op moederdag testen!!! is hij dadelijk weer eens neg ben ik heel de dag toch weer chaggie!!! nee ik wacht wel, ( als het lukt) !!! ik zal toch wel iets heel moois krijgen van ons joelle!!! ze heeft al iets gemaakt op school ben benieuwd, is eigenlijk al het mooiste kado wat je maar kan krijgen toch!!! maar ik heb tegen mijn man gezegd dat ik van hem ook een kado wil !! lekkere parfum ofzo !! zegt hij misschien krijg je van mij wel een heel mooi kado !!??? ( een babytje?) nou ben benieuwd of dat hij inderdaad raak heeft geschoten hahaha,
nou meid tot snel weer,
xxxx wendy