liselotte!!

Hoi Wendy,
dat zou een speciaal moederdag kado zijn.
ik ga echt voor je duimen.
ik had vorige maand een mooi verjaardags kado en jij verdient een mooi moederdagkado.
Ik wist wel dat ik zwanger was maar ik ben gewoon zo onzeker.
je leest hier ook zoveel gekke dingen.
dat vrouwen zwanger zijn en een paar weken later niet meer.
maar ik moet me niet gek maken.
ik ben vandaag echt doodmoe.
nu gaan de kwaaltjes komen.
is ook niet erg want het hoort erbij he.
gr lisette

Hoi Wendy,
hoe gaat het met je meid?
heb al even niets meer van je gelezen.
misschien probeer je wat afstand van het forum te nemen.
jij hebt een deze weken toch je nod dag weer?
ik hoop dat je deze keer echt geluk hebt meid.
het is op het andere forum niets.
gewoon een saaie boel.
als jij er zou zijn dan zouden we lekker kunnen kletsen.
gr lisette

hoi hoi, ja ik ben er wel hoor, alleen had ik het heel druk de afgelopen dagen,
het gaat hier nog redelijk goed heb wel af en toe wat buikpijn maar ja ik weet eigenlijk niet goed waar dat door komt,     blaasontsteking of toch ong aan het worden ik weet   het niet
volgende week zal ik het weten, mijn NOD is op 12 mei, ik ga pas testen als ik de 16de nog niet ong ben dan weet ik zeker   dat ik een paar dagen er over heen ben,
maar als ik uit ga van de eisprong afgelopen weekend en  dan 14 dagen erbij , dan moet ik ongeveer 13 mei ong worden, dus ben benieuwd,
en of het inderdaad mijn eisprong is geweest?? ik had maandag ook nog veel steken in mijn buik en vanaf toen niks meer???
alleen nu af en toe wat, mijn kuur voor de blaasontsteking loopt morgen af dus dan kan ik zien dinsdag of dat ik inderdaad toch nog en blaasontsteking heb ja of nee, ik moet dinsdag   terug komen,   maar ja tegen de tijd dat je ong moet worden voel je toch van alles, en toch wordt ik weer iedere keer ong dus eigenlijk houd je eigenlijk ook een beetje jezelf   voor de gek!! net als nu weer , heb ontzettende pijn aan mijn borsten er loopt een grote blauwe streep over mijn borst?????? zulke dingen dan ga je toch denken !!maar ja het enigste wat ik kan doen is afwachten tot volgende week,
en hoe gaat het bij jou??
volgende week krijg je toch een echo?? om te zien hoe ver  je nou precies bent??
ben wel benieuwd,
nou meid tot snel,
doei doei  
xxx wendy  

Hoi Wendy,
ik ga toch lekker weer voor je duimen.
het moet toch een keertje raak zijn?
ja ik krijg de echo voor de termijn te bepalen.
het is wel eng allemaal hoor.
ik lees hier zoveel verhalen dat het bij de echo niet goed zit.
moet ik eigenlijk allemaal niet lezen maar dat doe je toch.
ik heb wel hele pijnlijke borsten hoor.
mijn tepels zijn supergevoelig.
dus dat is wel fijn dat je wat kwaaltjes hebt anders is het helemaal zo onwerkelijk.
Gr lisette

hoi hoi,   je moet toch proberen om je er niks van aan te trekken, ik weet het is denk ik ook moeilijk , ik zeg altijd maar zo als het vast zit dan zit het vast , ik was 6 maanden zwanger en dan denk je toch dat het allemaal wel goed zal zijn , maar zoals je weet kan het ook dan mis gaan he!! ik zeg dit niet om jou schrik aan te jagen   maar ik bedoel maar dat er geen termijn is van 16 weken zoals ze zeggen bij de vk, snappie!! maar wat ik heb meegemaakt is ook maar 1 op de 2000 dus wij waren de pechvogels!! maar meid probeer er echt flink van te genieten want het is echt waar de negen maanden zijn zooo voorbij!! al lijkt dat nu niet zo ,( denk ik) jij was in december uitgeteld toch?? als het nu zover is dan ben ik 22 januari uitgeteld?? maar ja ik zal wel weer ong worden want ik heb weer pijn in mijn rug dus ik denk dat het weer gaat komen!! nog een paar dagen!!!
heb jij nou nog buikpijn of niet meer??
nou meid tot snel,
en duimen he!!!! ha ha
xxx wendy
PS echt waar ik heb je dit niet verteld om je schrik aan te   jagen maar omdat ik je duidelijk wil maken dat als je deze week die echo heb gehad en hij is goed( en dat is zo) dan is het ook goed en dan moet je je geen zorgen maken tot de 12/ 16 weken , en daar bedoel ik mee als het goed zit dan zit het goed!!!   ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd met wat ik er mee bedoel en ik hoop nietdat het nou bot over komt!!! want zo bedoel ik het niet!!!!!
nou tot vanavond denk ik!!
doei doei

Terug
Bovenaan