liselotte!!

Hoi Wendy,
dank je voor je lieve woordjes.
ik weet ook dat ik niet te negatief moet denken.
maar ik ben bang dat ik te blij ben.
als ik iets te graag wil dan komt er altijd wat tussen.
ik heb nog wel enorm veel buikpijn.
net alsof ik ongi moet worden.
het zeurt heel erg daaronder in mijn buik
ben ook heel erg moe.
en ook met vlagen niet lekker
ik heb me ook ziek gemeld op het werk want zo krijg ik niets klaar.
maar ik mag niet klagen want het is allemaal voor het goede doel.
ik ga echt door met duimen voor jou want ik dacht toen ook door de pijn onderin mijn rug dat ik ongi ging worden maar dat was ook niet zo.
dus de hoop blijft voor jou.
gr lisette

he lisette,
wat klote dat je nu nog steeds buikpijn hebt, maar ja er is ook van alles aan de hand daar he !! in je buik,
ik heb  vandaag echt hele rare pijn in mijn rechterkant van mijn buik en het trekt door naar mijn been??? raar he ik kan het eigenlijk niet echt buikpijn noemen maar wat gewring?? je gaat toch denken he !! zo van zou het dit zijn of dit, en nu denk ik van zal ik een nieuw onderwerp aan maken op dit forum maar ja niemand kan iets voor mij doen alleen ik kan maar afwachten!!! maar toch blijf je hopen raar he!! ik heb in ieder geval geen bloed meer bij de uirine zitten dus dan zal het echt wel van de blaasontsteking afgekomen zijn,
nou ik begin de dagen af te tellen!!! en het duurt nog zo lang ha ha ha ,
wanneer moet je bij de vk komen??? laat je nog wel iets horen??
tot snel weer, xx wendy

Hoi, ik moet 26 juni weer bij de vk komen maar ik heb woensdag mijn echo.
Ik hoop echt dat jij ook het geluk onderhand mag hebben.
Ik gun je het zo.
Heb vanmiddag rust genomen en dan gaat het wel met mijn buikpijn.
Denk dat ik te veel gedaan had.
Gr Lisette

hoi hoi, ik moet dit toch effe kwijt hoor!!! wat heb ik een raar gevoel in mijn buik!! rechts het voelt net als of ik een spier verrekt heb?? ik weet dat ik gewoon moet afwachten maar toch wil het gewoon effe kwijt, en gisteren avond heb ik de hele tijd op een stoel gezeten nou ik kon niet meer, zulke pijn in mijn rug en het trekt ook naar mijn benen, maar ik heb nu dus twee zwangerschappen gehad en toen had ik dit ook?????? ik wist bijwijze van nog niet dat ik zwanger was maar ik wist het door dat ik zulke pijn had in mijn rug!!! zou het dan toch??? nog 3 dagen en dan komt mijn NOD aardig in zicht ha ha
in mei leggen alle vogels een ei?? ha ha zou mijn eitje dan eindelijk bevrucht zijn, ik durf het niet te denken eigenlijk maar het begint toch zachtjes te kriebelen,
bedankt voor het luisteren , ik moest het gewoon effe kwijt!!!
het is allemaal zo dubbel, van de ene kant denk ik zal wel weer ong worden daarom heb ik zulke pijnen, maar van de andere kant denk ik het zou nu anders toch aan het innestelen zijn?? daar kan het dan ook van komen toch??
nu houd ik echt op met zeuren!!
tot snel weer,
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik vind je helemaal niet zeuren hoor.
weet je nog net voordat ik de laatste keer ongi moest worden.
ik dacht ook dat de pijnen daarvan waren maar ze waren van iets anders.
al zeur je de hele dag tegen mij aan dat maakt niet uit.
dat deed ik ook toen.
en nu ben ik nog steeds onzeker.
ik moet zometeen voor een echo weg en ben harstikke zenuwachtig.
laat het je nog weten.
en deze zijn voor jou voor de komende dagen.
gr lisette

hoi hoi, hoe was het bij de echo???????
weet je nu hoe ver je bent???
ik had toch zulke rugpijn, maar nu net kwam ik uit de douche en nu heb ik ook weer buikpijn dus denk eigenlijk toch wel dat ik ong ga worden,   want de vorige keren had ik ook wel rugpijn maar geen buikpijn!! dus het kan wel kloppen denk ik, ik moet dit weekend ong worden   dus ja dan begint het nu te rommelen he!!
nou meid ik hoop snel iets van je te horen!!!
tot snel doei doei,
xxx wendy

Hoi Wendy,
ik had vanmorgen naar de vk gebeld omdat ik zulke buikpijn had en die zei dat het ook wel eens niet goed zou kunnen zitten.
ik ging dus met een brok in mijn keel naar de echo toe.
was echt heel bang.
heb eerst een uitwendige echo gehad en daar zag ze al het vruchtje en baarmoeder.
toen een inwendige en toen zag ik het hartje kloppen.
kan niet beschrijven hoe blij ik was.
ze heeft gezien dat ik acht weken en een dag zwanger ben.
ben dus 18 dec uitgerekend.
gr lisette

hallo, geweldig nieuws!!!!!!! ik wist het wel, nou nou 8 weken dus dan klopt het dus allemaal wel, toch???
ben zo blij voor je!!!! ik hoop dat de buikpijn nu wat minder gaat worden voor jou , misschien komt het ook wel een beetje van je druk maken wat logisch is natuurlijk, zou ik ook hebben denk ik vooral omdat je ook buikpijn hebt!! maar alles komt goed dat zie je wel,
nou hopelijk tot snel weer, en geniet er lekker van,
xxx wendy

Terug
Bovenaan