hoi hoi,
ja ik heb het heel druk, mijn moeder is geopereerd gistern dus nu is het twee keer per dag naar het ziekenhuis , eten koken, poetsen tussendoor, boodschappen doen,
dus heb bijna geen tijd,maar morgen mag ze als het goed is naar huis dus dan is het een beetje rustiger, we hebben wel een heel druk weekend, verjaardag en een doop, en dan ga ik vanaf volgende week ook nog bij mijn moeder het huishouden runnen!! dus dan gaat het ook allemaal lekker druk worden!!
en ons joelle is volgende week jarig!! dus ik hoef me echt niet te vervelen!! haha,
ik ben nog niet ong,
heb ook geen buikpijn of niks dus ja wat ik er van moet denken ik weet het niet!!
ik heb gezegd ik wacht tot woensdag met testen en dan moet ik er toch weer een keer aan geloven!!
ik ben dan een week overtijd dus dan moet hij altijd zeker pos uitslaan als het echt zo is,
ik heb net een kuur voor de blaasontsteking achter de rug dus daarom wacht ik liever nog even ik weet niet wat voor uitwerking die dingen hebben,
ik had vanmorgen wel naar de gyn gebeld en dit uitgelegd en ze zei dan ik gewoon kan testen want een zwangerschapstest reageerd niet op bacterien enz...
maar ik wacht toch nog even , als het niet komt dan komt het toch niet meer!!
we wachten gewoon weer af,
hoe is het verder bij jullie???
hoeveelste ben je ook weer precies uitgeteld???
ik hoor je snel weer,
xxx wendy