liselotte!!

Hoi Wendy,
hier gaat alles weer goed hoor en ik krijg idd al een dikke buik
het is wel leuk maar voor mij mag het snel dec zijn.
misschien is het wel goed dat je een drukke tijd voor de boeg hebt.
dan kun je je gedachten even ergens anders op zetten.
doet je misschien wel goed.
ik hoop dat je binnenkort eens een keertje goed nieuws zult krijgen.
en als ik je hier niet spreek zoek ik je gewoon op op het forum als zwanger worden langer duurt.
dus je meisje is binnenkort jarig.
dat is wel leuk.
hoe oud word ze nu?
gr lisette

hey meisje, sorry dat ik lang niet geregaard heb maar mijn computer heeft het zo raar gedaan!!!dan wel dan niet, daarom even niet meer hier geweest,
en ja inderdaad ons joelle is 7 oktober jarig, ze kijkt er nu al zo naar uit, ze heeft een k3 feest!!!!ben benieuwd,
en hoe gaat het bij jou???hier gaat het gewoon zijn gangetje!!
ik heb nu wel ontzettend veel witte afscheiding?? maar ja waar dat nou weer van daan komt dat mag joost weten!!
ik moet eigenlijk volgende week ong worden , als het volgens het boekje gaat haha!!!!
we zien het wel, ik krijg maandag dat onderzoek, en hoop stiekum dat dat niet hoeft dat ik deze maand heel veel geluk heb gehad!! en het niet hoeft door te gaan!!! haha,
maar we zien het allemaal wel,
ik hoor je snel weer,
ik ga nu ons joelle uit bed halen, heeft vandaag een studiedag!! gaan we samen lekker winkelen dadelijk,
hopelijk tot snel,
groetjes wendy

Hoi Wendy,
hier gaat ook alles zijn gangetje hoor.
ik had je maar even met rust gelaten omdat ik dacht dat je het moeilijk had.
dat had ik ook wel begrepen hoor.
dus maandag heb je dat onderzoek.
moet je dan nog niet ongi zijn dan?
dat zou niet fijn zijn he.
ik hoop dat het onderzoek niet nodig zal zijn,
dat zou wel heel fijn zijn.
je weet maar nooit he.
ik hoor je nog wel.
winkel ze maar lekker.
gr lisette

Hoi Wendy, hoe gaat het met je?
Ik wil je maandag veel succes wensen en ik hoor je nog wel.
Prettig weekend.
Gr lisette

hey meissie, hier alles nog goed hoor, alleen een flinke blaasontsteking,
ik moet morgen naar het ziekenhuis ja, nu begint het toch wel spannend te worden!!
maar voor dat ik het vergeet!! hoe was het bij de VK van de week!!! wanneer krijg je eigenlijk weer een echo??? of is dat niet meer,
ik moet eigenlijk woensdag ong worden, volgens het boekje dan he!!! haha,
ik heb deze maand wel lekker rust gehad dat wel, want je weet niet hoe of wat he, ik heb het nu echt op zijn beloop gelaten omdat je toch niet kunnen tellen van nu heb ik mijn eitje enz....en is het eitje verdwenen dan nog geen hormonen van een eisprong dus ja???? wat moet je dan denken he,
maaaaar??? ik begin nu   toch wel kriebels te krijgen nu het richting woensdag loopt, want ik heb nu echt nergens last van geen bloedverlies enz.... dus nu begin ik te denken zou het dan toch???? zomaar raak zijn omdat ik er nu echt niet mee bezig ben geweest!!!ik hoop het natuurlijk,
maar het blijft een domper als ik weer ong wordt natuurlijk, maar we wachten af!!!
ik vraag morgen wel eerst even of het onderzoek wat uit maakt , als ik misschien toch zwanger blijk te zijn, je weet maar nooit he!!
we zullen morgen zien,
ik hoor je snel weer, fijn weekend,
gr wendy

Hoi meissie,
bij de vk was alles goed hoor.
ik krijg geen echo's meer tenzij ik een pretecho wil en dat doe ik niet want anders word de verleiding te groot om te vragen wat het geslacht is.

ooooo ik hoop zo dat je zwanger bent.
en je moet dat wel echt vragen hoor of het onderzoek kwaad kan want dat zou zonde zijn.
laat je maandag nog even weten hoe het was in het ziekenhuis.

hoi hoi, dus je wilt het echt niet weten hahah, je hebt groot gelijk hoor, want dan komt nog de opgave om je mond niet voorbij te praten tegen andere mensen enz....
ik laat je morgen iets weten als ik uit het ziekenhuis ben, misschien wordt het dinsdag want we moeten naderhand ook ons joelle op gaan halen enz... ,
maar ik laat je snel iets weten,
gr wendy

he meissie, ik ben weer terug van het zkh,
het onderzoek was prima verlopen geen rara dingen te ontdekken alles ziet er heel netje en normaal uit, dus dat is weer een meevaller!! geen ernstige dingen dus....
ze hebben ook een biopsie gedaan en daar  krijg ik  10 oktober de uitslag van,
en is het dat ik dus gewoon woensdag ongeveer ong wordt dan begint het er op te lijken dat ik weer een normale cyclus aan het krijgen ben, dus dan mag ik als ik wil gewoon afwachten tot dat ik zeg nou ik wil weer in de gaten gehouden door de gyn met echo's enz....
maar ik moet nu wel effe afwachten wat mijn eigen gyn zegt omdat ik zulke problemen met mijn rara eitjes heb!! wel eitjes weg maar geen hormonen??
daarom even afwachten of dat ik ong ga worden ja of nee??
we wachten af ,
ik heb nu wel buikpijn, maar dat trekt ook wel weer bij,
ik laat je snel weer iets horen,
gr wendy

Terug
Bovenaan