Loek kiest voor Rapley!

ah dat was het! Bebek:

Loek wilde niet prakjes, hij zevert enorm en ik las ergens dat dat het teken is dat de beeb toe is aan vaster eten. Ik ontdekte dat hij beter zijn mond open doet als hij zelf de lepel vasthoudt of zelf een lepel heeft en hij kauwt 'droog' en met bv een stukje banaan of rijstwafel. Ik ben begonnen met alleen rijstwafel te laten besabbelen en er gaan dan vanzelf kleine stukjes naar binnen. Af en toe kokhalzen, maar lang niet zoveel als ik dacht. valt echt mee.
Hij zit in de wipstoel rechtop. Op schoot kan ik het zelf niet goed in de gaten houden, want ik vind het wel spannend!

Ik schrijf later wel meer, Loek is nu jengelig en ik heb ook iemand op msn...

(drukdrukdruk...)

Hmpf, Esther en ik gaan straks eens even met elkaar praten, dat zie ik al!
"Esther, luister eens: al je leeftijdsgenootjes draaien zich al om en eten al hele stukken. Dus zou je zo goed willen zijn dit babykoekje op te eten? Kan mama ook weer rustig slapen..."

Ja hoor, ze heeft wel naar Laura gekeken: toen we terugwaren zaterdag hield ze opeens haar eigen fles vast! Was eenmalig, maar toch...

Ach ja, die van mij is vooral bezig met haar intellectuele ontwikkeling, he?

Haar vader deed ook heel lang niks: vlak voordat hij twee (!) werd ging hij opeens heel snel achter elkaar kruipen, staan en lopen. In 2 weken tijd of zo. Dus voorlopig maak ik me om Esther nog geen zorgen...ze wordt hooguit een tientonnertje met zo weinig beweging, maar ja, dat lopen we er later wel weer af...

Ik bedoelde eigenlijk met die verslikkerij aan het begin toen jullie binnenkwamen... Ik schrok me een ongeluk!

Esther, ik moet van Laura doorgeven dat ze weet dat je het kan! De volgende keer wil ze toch echt een kruipwedstrijd met je houden.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan