Loek kiest voor Rapley!

het zijn maar kleine stukjes hoor! Niet denken dat hij hele dobbelstenen naar binnen werkt... En als het maar zacht is. Broccoli werd er vanavond meteen uitgewerkt!

Tja, dat Mona toetje kan je ook Rapleyen noemen, de handen gingen er helemaal in! Vanavond probeerde ze het weer met een Danoontje! Alleen was ze moe, dus daarna ging haar handje in haar oog en daarna in haar haar. Wat een bende!

Trouwens, als Esther hard gaat trainen voor dat kusje, dan moet Laura ook haar best maar gaan doen, want die wil hem ook wel graag. Ik zal Laura vast leren hoe je een been onder een ander vandaan slaat (toch nog een beetje Sumo-worstelen).

Groetjes Ilona

Inderdaad maar kleine stukjes brood hier en kleine hapjes bloemkool vandaag. En rijstwafels zijn hier echt geen frisbees hoor! In de hand en eten en kauwen en slikken ;-) Het mooiste is toch wel de intens dankbare blik van haar als ze iets in de hand krijgt om te eten....

Whahahahaha, pootje haken tijdens het kruipen!
Nou, dan geef ik Esther wel van die pols- en enkelbanden om met van die spijkers eruit, leerlingen genoeg die die dingen dragen. Zullen we nog wel eens zien wie er hier het laatst lacht, gnagnagna!

Whaaaa, nou lees ik het berichtje van Angeline pas. Hoe komt het nou dat jullie kindjes wel begrijpen dat je dat moet eten en die van mij niet? Haar slab stopt ze wel in haar mond, maar een koekje of rijstewijfel niet...

Ach, verschil moet er zijn.....
DIe van mij heeft huiswerk gekregen van het CB en dat hoeven die andere kindjes dan weer niet (op de buik liggen omdat ze te slap is in de schouders om te kunnen draaien ppfff ze heeft een hekel aan buikliggen hoor..... nu hoor ik de halve dag dat gejank aan als ze op de buik ligt haar huiswerk te doen )

Huiswerk doen voor het cb, wat een grap! Moet je er ook een schriftelijk verslag van inleveren?

Maar ik kan me wel voorstellen dat het minder prettig is als ze de halve dag ligt te huilen omdat ze verplicht op haar buik ligt. Leg zo'n kleintje maar eens uit dat het beter voor ze is.

Enne Esther, open verwondingen worden gecompenseert, ik hoop dat Laura tegen die tijd eens tanden heeft . (Als ze op mij lijkt, dan krijgt ze haar eerste tand met 11 maanden.)

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan