logeren

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

Laten jullie je kindjes vaak logeren? En zo ja, bij wie? Justin gaat heel af en toe een nachtje ergens anders slapen. Ik heb het liefst dat hij gewoon thuis is, maar als wij laat terug zijn van een etentje of feestje, dan laat ik hem liever slapen en maak ik hem niet wakker om mee naar huis te gaan. Hij is in totaal 4 keer uit logeren geweest in 15 maanden tijd. Dus niet echt veel. Hij is die keren steeds bij opa en oma geweest. Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen.

Groetjes mirjam

hoi,
mick is nog noog uit logeren geweest,hij is bijna 15 maanden.
als we een verjaardag hebben gaan we om en om.of een van ons gaat.
wij willen dat mick in zijn eigen bedje ligt en logeren kan altijd nog.
ik ben een thuis blijf moeder en ik vind het heerlijk,mick speelt met andere kindjes en vermaakt zich heel erg goed,hij is nog helemaal niet eenkennig geweest en lacht naar iedereen en klets tegen iedereen.
maar goed logeren nu nog niet,als we echt niet andere kunnen dan geven we er ons aan toe hoor... maar nu nog lekker thuis!

hoi hoi

djesslyn slaapt altijd de ene week bij me schoonouders en de andere week bij mijn ouders, ze heeft daar gewoon haar eigen kamertje en bedje. ze is dol op alle opa's en oma's en zwaait me hard uit als ze weer mee mag met ze!

zou ik weten dat ze het er niet naar haar zin heb blijft ze thuis natuurlijk maar opa en oma ondernemen altijd hele leuke dingen met haar dus ze vind het prachtig en slapen gaat altijd net zo goed als thuis.

groetjes jessica

Hoi,

Stijn is nog nooit uit logeren geweest zonder ons erbij. En dat willen we voorlopig zo houden. als hij er zelf om gaat vragen vinden we het vroeg genoeg. Hij is zowiezo pas één keer zonder ons bij een ander geweest en dat was bij de buurvrouw met het kinderfeestje van onze oudste en bij haar in de tuin zodat we hem over het hek heen konden zien. Ik wil helemaal nog niet zonder hem.

Groetjes van marloes

hoi
Jayden is 1 x uit logeren geweest, toen waren mn vriend en ik 7 jaar samen en gingen we lekker uit eten enzo, dus konden we daarna ook heerlijk uitslapen.
Dit was bij mijn schoonouders, ik kom uit Leiden, en hier hebben we 2 en 3oktober feest ivm Leidens Onzet en dan gaat ie voor het eerst bij mijn moeder slapen.
Ik ben er zelf ook niet van van het vele uit logeren gaan, maar er zijn hier genoeg moeders om me heen de dat wel doen, ieder voor zich natuurlijk

xxxjes

Hoihoi,

Marissa is ook og nooit uit logeren geweest. Ik wil het vorlopig ook nog niet. Helemaal niet als er geen specifieke reden voor is. Oma kijkt er wel naar uit wanneer het mag maar ze legt geen druk op ons. Ze zegt gewoon dat Marissa welkom is als we er aan toe zijn. Maar voolopig dus lekker niet. Het is wel zo dat, omdat Marissa pas om 22.30 naar bed gaat, wij haar dus ook makkelijk mee kunnen nemen. We zorgen dan dat we rond die tijd thuis zijn. Wordt het wel later dan komen Opa en Oma oppassen. We moeten dan wel om uiterlijk 00.00 thuis zijn omdat zij nog naar Tilburg moeten rijden (ongeveer 20 minuten).

groetjes Linda

Eline is 1 keer bij mijn schoonouders wezen logeren, toen wij een bruiloft hadden. En ze gaat volgende maand bij mijn ouders logeren omdat we een familie feestje hebben.

Verder gaat ze nog niet uit logeren voor de "leuk" wat mijn oudste wel doet. Die gaat graag zomaar logeren bij opa en oma. Maar Eline is daar nog wat te klein voor vind ik.

Hoi Hoi,

Jennifer is ook nog niet zo heel vaak uit logeren geweest, zo 5 keer!!! Maar wat ik wel apart vind is dat ze daar (altijd nog bij opa en oma) langer slaapt!!!
Agelopen week  wordt madam elke dagom 6 uur 's ochtends en afgelopen zaterdag is ze dan bij opa en oma gaan slapen, werd ze pas om half 8 wakker!!! Mijn ouders waren zelfs eerder wakker dan zij!!
Gekke meid hoor!!!

Wij gaan binnenkort een weekend (1 nacht) scheveningen doen, dus dan gaat Jennifer ook naar mijn ouders, maar dan is het voor het eerst dat ik haar overdag al vroeg breng en haar de dag erna pas laat in de middag weer ophaal!!! Ben benieuwd hoe ik dat ga vinden.... misschien komen we dan eerder terug..hihi...

gr. Ilone

Terug
Bovenaan