logeren

Hoi hoi
Vera is tot nu toe 3 keer wezen logeren. Dit omdat we een feestje hadden en om haar dan 's avonds uit bed te halen is ook zo zielig. Wel wilde ik haar meteen weer ophalen toen ik wakker was.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Vera ook niet voor de fun laat logeren. Er moet wel een reden zijn dat we zelf niet thuis zijn. Mijn schoonzus is daar heel makkelijk in en haar 2 jongens (2 en 4) slapen bijna iedere week wel een keer bij opa en oma.
Nu is het wel zo dat Vera deze maand erg vaak uit logeren gaat, maar het is niet anders.
zaterdag hebben we een vrijgezellenfeestje in Utrecht (wonen zelf in de buurt van Enschede)
woensdag, donderdag en vrijdag moet ik op kamp. wo. slaapt ze thuis en do bij mijn moeder. Die past toch do+vrij altijd op.
en dan nog een keer als we de bruiloft hebben.

En dan vind ik het ook wel weer goed hoor. Vind het toch wel raar als ze niet thuis slaapt.
groetjes daniela

Hoi

Feline is ook nog nooit wezen logeren. Haar broer was geloof ik ruim 2 jaar toen hij voor het eerst ging logeren. Nu is hij bijna 5 en gaat hij heel soms weleens een nachtje uit logeren bij oma of andere oma omdat hij dat leuk vindt. Ik denk dat hij in een jaar misschien 5 keer logeerd.

Maar ik wil het wel eerdaags eens gaan proberen. Wij willen graag een nachtje samen weg, dus het gaat er vast dit jaar nog wel van komen. IK stel het ook steeds uit omdat Feline vorig jaar zo,n last van haar luchtwegen had en daardoor zeer onrustig sliep. Dan was ik er gewoon niet gerust op. Laatsts was ze ook weer erg verkouden, en dan wordt ze om ieder kuchje wakker. Dat vind ik geen fijn idee.

Eerlijk gezegd heb ik ze ook gewoon liever thuis. Enige nadeel is wel dat wanneer je dan gezellig een avondje samen bent wezen eten e.d. je de oppas of oma er dan nog uit moet werken :)

Nou daaag liefs Kirsten

Merel gaat regelmatig uit logeren .
Ik draai namelijk op mijn werk zogeheten nachtaanwezigheidsdiensten.
Dat betekend dat ik op mijn werk blijf slapen (je wordt er niet slapend rijk van hoor)
En aangezien mijn vriend meestal rond 6.00 op het werk moet zijn..........
Ik vind het voor het kind geen doen om om 5.00 op te staan omdat papa moet werken doe je opa en oma trouwens ook niet aan.
Dus de dagen dat ik die dienst heb slaapt ze daar.
Ik maak me er meestal drukker om dan Merel die slaapt daar altijd heerlijk.

Denk dat dit ongeveer 2 keer per maand gebeurt.

Ik haal haar dan altijd vanuit me diest weer op en dan ben ik altijd zo blij als ik derweer zie.
Soms heb ik haar dan nl gewoon letterlijk 24 uur niet gezien.

Kijk dat is gewoon het nadeel van het soort werk dat ik doe.
Voordeel is weer ik ben regelmatig door de weeks vrij en als ik moet werken hoef ik pas om 16.00 te beginnen.
Dus overdag heb ik meestal heel veel tijd voor haar.

hallo iedereen

djaimy gaat regelmatig "logeren" bij mijn moeder. die past op djaimy als ik moet werken en aangezien ik om 7 uur moet beginnen en papa al om 4 uur s nachts weg is en djaimy meestal wel langer slaapt vind ik het zielig om hem wakker te maken en dus breng ik hem s avonds naar oma als ik vroeg moet beginnen (werk in de zorg) en toen mijn moeder een tijdje niet kon oppassen is hij naar me tante gegaan en daar sliep hij ook, en hij vind het erg gezellig bij oma zeker nu oma ook het buurmeisje van hem heeft om op te passen.

groetjes angela mv djaimy

Hoi,

Ook Benthe is al verschillende keren gaan logeren!! Meestal bij mijn moeder, daar voelt ze zich ook echt thuis.

Ze is zelfs van de zomer een paar dagen op de camping bij mijn moeder gaan   logeren omdat mijn vriend en ik moesten werken en oma nog vakantie had, en  altijd één dag oppast. Benthe vond het heerlijk, maar mijn vriend en ik vonden het eigenlijk niks!!! Vooral omdat ze dan toch wat verder weg is en we er niet zo konden zijn, mocht er wat gebeuren, maar nood breekt wetten.

Maar verder heb ik weinig moeite met een nachtje logeren, vooral niet als ze bij mijn moeder is en wij dus wel eens een keertje ouderwets weer op stap gaan!

Groetjes

Terug
Bovenaan