logeren

Bram is nog nooit uit logeren geweest,
als we een feestje hebben dan zorgen we dat we oppas thuis hebben zodat Bram in zijn eigen bedje kan slapen en als we geen oppas hebben blijft 1 van ons thuis

xxx

Ruben is denk ik nu zo'n 5 keer bij z'n oma en opa wezen logeren. Hij krijgt daar alle aandacht en heeft het enorm naar z'n zin. Opa en oma genieten volop en wij kunnen dan een keertje echt goed opruimen thuis, naar een feestje, uitgebreid in de tuin rommelen,  uit eten, later naar bed, uitslapen...ik noem maar een paar dingen...

Ik vind het af en toe heerlijk hoor! Ruben slaapt altijd erg goed bij m'n ouders maar thuis zijn de nachten soms nog erg zwaar en ben ik nog steeds erg moe van afgelopen jaar. Het is dus echt een cadeautje als we eens een keer een  ongestoorde avond en nacht hebben.
Maar ik  proef bij  sommige reacties van jullie  dat het raar  is om 'zomaar'  je kind een nachtje te laten logeren... ik voel me meteen een slechte moeder dat ik het  wel fijn vind om even tijd aan mezelf te kunnen besteden...    

Laura

Doe niet zo gek Laura!!!!
Je hoeft je toch niet schuldig te vinden: en je kind vindt het te gek en je ouders....En jullie zijn weer ff uitgerust zodat je er weer vol tegen aan kan.
Je moet toch af en toe ook een pleziertje kunnen maken en voor je relatie is het ook hartstikke goed!
Ik geniet er echt van...ook al ga ik ff alleen weg en blijft m'n vent thuis... Maar goed ook dat ik ervan geniet anders kan ik net zo goed thuis blijven..

Als anderen dat liever niet willen, nou dan is dat ook prima toch!!!

Gelukkig is niet iedereen hetzelfde... dan zou het pas saai zijn!!!

Gr. Ilone

Het verbaasd me echt om te lezen dat de meeste kindjes nog niet vaak uit logeren zijn geweest! Ik vind het wel grappig want mijn schoonmoeder zegt dat ze mij een overbezorgde moeder vindt en dat kindje het ook moeten leren om te gaan logeren... Ze doet net of iedereen zomaar zijn kind overal laat slapen. Maar mijn schoonmoeder is natuurlijk een ander verhaal...
Wij hebben onze dochter al verschillende keren bij mijn ouders laten logeren. Ze is het daar helemaal gewend, omdat ze daar overdag als ik werk ook slaapt. Afgelopen winter pasten mijn ouders maandag en dinsdag op en dan bleef ze daar slapen en gingen mijn man en ik samen tennissen. We hebben ervan genoten! En er is echt geen schade ontstaan aan ons kind, hoor! Hahahahahaha. Maar we hebben haar alleen nog maar bij mijn ouders laten slapen en dat vind ik goed zo.
Als ze groter is kan ze altijd nog gaan logeren bij ooms, tantes enz.

Hoi

Birgit is ook al een paar keer uit logeren geweest. ook al best vroeg, toen ze een paar maanden was. Maarja Birgit heeft nogal wat probleempjes gehad met veel huilen enzo, slecht slapen (nog steeds) en wij zaten de dag nadat mijn vriend van uitzending terug was meteen met een verhuizing. Door het logeren konden we even tot onzelf komen!

Overigens alleen nog bij mijn schoonmoeder, die is zo makkelijk met alles en dan maak ik me ook niet druk. 1x zelfs 3 nachten achter elkaar!

Ik vind het in het begin wel moeilijk, maar tis ook wel even lekker, en Birgit heeft de tijd van haar leven, ze wonen ook 50 min verderop en hebben een druk sociaal leven waat Birgit allemaal mee naar toe gaat, ook met kleine kids dusss.

Evelien

Wij hebben 1 keer een etentje gehad van mijn werk en toen is Feline wezen logeren bij mijn schoonzusje en zwager (zus van mijn man).
Verder is ze nog niet uit logeren geweest. Ik vind het niet nodig en bovendien heel erg als ze er 's morgens niet is. Ons zonnetje!
Ik kan me wel voorstellen dat als je kindje een slechte slaper is dat je het dan af en toe echt nodig hebt.
Maar ik vind het een beetje apart als mensen elke week nog moeten stappen en dan hun kindje wegbrengen.

groetjes Maris

Hoi,

Levi is nog nooit uit logeren geweest. Hij slaapt nog niet heel erg lang door en omdat ik tot en met 10 maanden bv heb gegeven vond ik het en onhandig met kolven en ik vond het niet prettig om hem 's nachts ergens anders te hebben terwijl ik dan wist dat hij er wel een keer of 4 uit zou komen.
Nu is het er eigenlijk nog niet van gekomen en ik laat hem (nog) niet zomaar voor de lol ergens logeren. Ik ben zo blij dat hij nu 's nachts goed slaapt dat ik veel te bang ben dat hij uit zijn ritme is als hij ergens anders heeft geslapen. (eigenlijk ben ikook een enorme moederkloek hoor die mijn kleine apie nog niet kan missen)

groetjes chimene

Hoi

Joyce is ook nog nooit uit logeren geweest.
Wel hebben we haar met een verjaardag boven laten slapen ,maar daarna toch ook weer mee naar huis genomen.Thuis geven we haar een flesje melk en dan slaapt ze zo weer verder.
Als we echt iets hebben waar de kinderen niet mee kunnen dan regelen we oppas.
Mijn zusje is 18 en de perfecte oppas als het laat wordt blijft ze bij ons logeren.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan