lokatie 21 juli

Hallo allemaal

Er zijn mogelijke lokaties voor 21 juli
Sonja had het Prins Hendrikpark gevonden, weet iemand of daar ook een restauratie is???

Ik heb net ook gesurft en gebeld en heb het volgende gevonden:
Campanile Hotel
in de wijk Maaspoort. Ligt aan een plas met groen. Het is een
zakenhotel dus in het weekend vaak rustig. Per OV goed bereikbaar, 15
min vanaf staion DB en kort lopen. Parkeergelegenheid is gratis en we
mogen daar parkeren en naar de plas gaan (is straat over). Er is een
terras voor mooi weer. We kunnen niet reserveren, maar ze verwachten
wel plek. En er is geen verschoongelegenheid, maar daar zullen we vast
wel wat op vinden...

Adres is: Goudsbloemvallei 21/25, 5237MH Den Bosch

Wat denken jullie?

Wat mij betreft is het prima, verschonen doe ik af en toe als het niet anders kan ook wel in de wagen of op een tafel, dus voor mij is het in orde. Hebben julie ook al een tijdstip in gedachten?

Groetjes Ilona

ja op tafel is net zo makkelijk. Desnoods zet je je luiertas er voor en niemand die iets ziet... mochten mensen daar problemen mee hebben.

Maar leuke lokatie... ik weet niet waar het is, maar mijn man weet het vast wel te vinden.

Wat denken jullie van 13:00 uur?   (ik zal er dan al voor 13:00 uur zijn ivm de voeding van arjun.

of anders 12:00 uur?

Het lijkt me met veel mensen en baby's toch lastig om precies af te spreken. 12.00 of 13.00 is goed wat mij betreft. tussen 12.00 en 13.00 is ook goed, is er meer speling ivm voeden.

ja idd dat is beter. Veel kindjes krijgen rond die tijd hun voeding ja.
Ik neem mijn man ook mee, anders kan ik niet met de trein komen.

Hoeveel mama's komen er?

Tsja, qua tijd is het een   beetje rottig tussen 12 en 13 uur. Quinn eet om 11.30 uur meestal, soms wat later. Dan start ik dus meteen daar met een fles geven en  ik moet om 10.30 uur denk ik al weg om op tijd te zijn (met zoeken erbij). Vind dit een beetje onhandig, zeker als er dan ook pas mensen om 13 uur komen. Ligt er ook aan wat we willen gaan doen. Voor mij zou dus om 14 uur afspreken veel handiger zijn. Maar ik weet niet wat de rest vind. Of juist vroeger bijv. om 11 uur of zo.
Nou ja, ik hoor het wel. Het wordt zowiezo aanpassen, maar laten we kijken wat voor zo veel mogelijk  mensen het handigste is.
Groetjes Veerle

ja dat wordt idd lastig. als de mensen ff laten weten hoe laqat ze kunnen komen.

Voor mij komt 12:00 of 13:00 uur het beste uit. Om 13:00 uur krijgt Arjun zijn fles. (ik kan het ook evt om 12:00 thuis geven, maar dan wordt het laat.

Ik denk dat 11.00 uur een mooie tijd is. Mensen die dan rond 12.00 uur een voeding moeten geven kunnen het dan daar doen en als je wat later wilt komen is dat ook goed, lijkt mij. Ik weet niet wat jullie in gedachten hadden om te doen, maar ik begreep dat we dan naar het park gaan als het mooi weer is. Als we om 14.00 uur afspreken kom ik iig  een beetje  in de knoop met de fles van Laura, maar als de meeste stemmen voor die tijd opgaan, dan regel ik wel wat met de fruithap en de fles. Wij passen ons wel aan.

groetjes Ilona

Terug
Bovenaan