lokatie 21 juli

het lijkt me erg leuk om ook te komen, met de veodingstijd komen we er vast wel uit dus qua tijd maakt het niet veel uit denk ik. en anders horen jullie het van me.
maar zonder nieuws kom ik ook.
weet nog niet of mijn vriend ook mee wil maar als er meer mannen komen misschien wel, anders moet ik met de trein vanuit amersfoort.
moet nog ff kijken hoe ik dat doe.
maar zet mij maar op de lijst hoor.

Miranda en Alana

groetjes Miranda

We hadden eerst 12.00 uur, maar toen leek het voor de voedingstijden om 11.00 uur handiger. Maar ja, niet alle beebies zijn hetzelfde dus elke tijd zal wel zijn nadelen en voordelen hebben. Als we gewoon vanaf 11.00 uur afspreken en degenen voor wie het 12.00 handiger is, komen gewoon later. Als er mensen zijn die willen gaan wandelen, doen dat dan toch gewoon. Er zal vast wel iemand ´op lokatie ´ zijn. We kunnen het toch niet voor alle ouders en kinderen perfect plannen en niet iedereen heeft zin in dezelfde dingen op dezelfde tijden. laten we het relaxed doen en lekker doen waar we zin in hebben. Als we maar ongeveer op dezelfde tijd op dezelfde lokatie uitkomen...!

Oke idee?

Rosanne

Rosanne en Loek
Sonja en Evi
Linda en Femke
Eveline en Esther
Daphne en Nynke (?)
Lovely-Rose en Arjun
Annemiek en Rowan
Tamara en Mano(?)
Marijke en Senna
Ilona en Laura
Veerle en Quinn
Kim en (sorry, weet even niet meer hoe jouw baby heet)
Miranda en Alana

Groetjes Ilona

Hoi dames,

Ik vind het echt superleuk dat jullie met elkaar willen afspreken. Ik zou ook wel willen komen maar dat valt midden in onze vakantieperiode en we weten nog niet zeker of we weg gaan.
Mocht ik op die datum thuis zijn ga ik in ieder geval we moeite doen om te komen.
Gaan er trouwens oiok broertjes en/of zusjes mee ?

Groetjes,
Monique mv Nick

Nee, ik bedoelde mamaKim08, maar heb meerdere ki ´ms in mijn lijst staan, Kim met Sijn en kim met Olivier, jij stond er nog bij als heaven. Ik wist je voornaam niet.

Groetjes Ilona

ps jij bent natuurlijk ook welkom, hoor

Nee, ik bedoelde mamaKim08, maar heb meerdere ki ´ms in mijn lijst staan, Kim met Sijn en kim met Olivier, jij stond er nog bij als heaven. Ik wist je voornaam niet.

Groetjes Ilona

ps je bent natuurlijk ook welkom, hoor

Terug
Bovenaan