lokatie 21 juli

Ik vind 11 uur ook goed. Loek heeft geen vaste voedingtijden, ik voed als hij wakker wordt. het is BV dus dat kan overal...

He, Lovely-rose. Leuk dat je vriend meekomt! De mijne vroeg ernaar, maar gaat denk ik niet omdat er geen andere mannen zouden komen. Ik zal t hem zeggen!

Weer even omhoog en even kijken wie er komen. Als ik het goed begrepen heb zien we daar:

Rosanne en Loek
Sonja en Evi
Linda en Femke
Eveline en Esther
Daphne en Nynke (?)
Lovely-Rose en Arjun
Annemiek en Rowan
Tamara en Mano(?)
Marijke en Senna
Ilona en Laura
Veerle en Quinn
Kim en (sorry, weet even niet meer hoe jouw baby heet)

Is dit iedereen, ik ben even nieuwsgierig. Heb er trouwens wel zin in.

Groetjes Ilona

Ik ben ook erg nieuwsgierig naar alle mama's en kindjes, heb er veel zin in. Zijn er trouwens veel papa's die mee komen?
Mijn man komt niet mee.

groetjes

Mijn man komt ook niet mee, hij heeft er geen zin in, eerlijk gezegd kan ik hem dat ook niet kwalijk nemen, ik heb ook geen zin om mee te gaan naar een ruimte vol mannen en auto's. Misschien een ander keertje al er meer mannen komen. Trouwens, het schip moet ook varen en onze stuurman is alweer gezakt voor zijn examen om kapitein te worden .

Groetjes Ilona

Hoe laat wordt het nu? Tussen 12.00 en 13.00 uur is voor mij het handigst, maar als het anders loopt, geef ik wel op een ander tijdstip de fles. Ik hoop dat ze dan niet helemaal oververmoeid raakt of zo, want slapen in de wagen doet ze niet meer. Maar ja, dat zien we dan wel weer, toch?

Mijn man komt niet mee, denk ik. Ik geloof niet dat hij dat wil...

Terug
Bovenaan