Loopstoeltjes

Maar dan heb je toch nog steeds hetzelfde probleem? Of ligt het aan mij? Vind het altijd maar eng, kinderen en honden.

wij hebben zelf een rottweiler reu van ruim 2,5 jaar en die is hartstikke gek op Ethan.. hij weet ook donders goed dat snuffelen en een lebber mag maar dat het niet de bedoeling is dat hij als een bulldozer hem af snuffelt en af lebbert.

en moet ik in de gang zijn of even boven dan doe ik de hond of in de bench of neem hem mee in de gang zo dat hij niet bij Ethan kan komen ook al ligt Ethan hoog en droog in de box..

haha dat doen ze hier ook niet. maar wij hebben hier een labrador... die helemaal niet ondeugend is (wel dus) en als je haar aankijkt gaat ze blaffen en als je niet reageert slaat ze wel eens met een poot.

en we hebben hier een hele waakse hond maar daar zijn we zelfs bang voor dat als wij alicia willen optillen en dan dat de hond ons gaat aanvallen...

maar goed..

Wij hebben ook een hondje(maltezer) en dat is werkelijk een lamme goed zak en heel blij met de kindjes met onze floortje speelt hij al vollop en als jochem in zijn schommel stoeltje zit dan ligt hij ernaast te kijken zie je zijn ogen van li naar re gaan haha.
Onze bob loopt altijd achter mij aan is al van pup af aan dus als ik naar de wc ga gaat tie mee wacht tie bij de deur hoor haha ik naar boven hij ook enz.
Hij is dus nooit alleen met de kindjes. Al heeft floortje nu wel de leeftijd dat ze met hem een klein stukje buiten de poort wil lopen........en dat mag ook wel eens kunnen het zo in de gaten houden.
Maar een hond waar ik bang voor "moet" wanneer ik mijn kleine op til......nou daar was ik zo klaar mee hoor.....

Liefs louise

hahah hele verandering van topic...

Ik heb idd ook gehoord dat de loopstoel niet goed is voor de ontwikkeling van de heupjes. echter zou een half uur per dag geen kwaad kunnen... maar ik weet er het fijne ook niet van. ik heb geen loopstoel en ik hoef er ook geen 1. vind ze veel te gevaarlijk hahah... dan kunnen ze ineens heel snel overal bij komen. laat jorn maar mooi op de vloer rondkruipen en spelen. vind ik wel goed genoeg.

wat hondjes betreft. ik heb zelf geen hond. maar mijn ouders hebben 2 maltezers... ook echte schatjes.maar enorm druk.... Als ik daar met Jorn ben zijn ze echt heel rustig. dan gaan ze beide aan een kant van de kinderwagen liggen. of naast hem op het kleed. maar ze geven hem geen likjes. en ze springen ook niet bij mij omhoog als ik jorn vast heb. ik heb gewoon het idee dat ze rekening met hem houden.

Als ik een hond had, waar ik "bang" voor was. was het snel gebeurt. die hond ging weg! de veiligheid van mijn kleintje gaat absoluut voor!

wij hebben ook een hond gehad, een hele lieverd voor ons maar hij had niks met kinderen en met vreemden!! Toen bleek dat ik zwanger was van mijn 1e hebben we gelijk een goed huis voor hem gezocht. Wij wilden het risico absoluut niet lopen en ja dan is de beslissing snel gemaakt! Wij hebben nu nog contact met de mensen waar ons hondje terecht is gekomen en hij heeft het vanaf dag 1 ontzettend naar zijn zin gehad bij zijn nieuwe baasjes, maar hij kan nog steeds niet goed met kinderen en vreemden!! Dus we hebben toen de tijd een hele goede keuze gemaakt.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan