A
Anoniem
Guest
1. Hoe oud ben je ?
29 jaar.
2. Uitgeteld op ?
14 Juli 2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?
2e kindje, 1 op komst.
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?
Het is een jongen!
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?
Nee, dat willen we niet vooraf weten. Het is hoe dan ook welkom.
6. Natuurlijke of kunstmatige zwangerschap ?
Natuurlijke
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?
We hebben er een in gedachten en gebruiken die nu ook, om te zien of dat het is. Wel blijven we verder kijken / verzinnen.
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?
Bijna alles is klaar. Dat heb je met een 2e kindje, dan heb je bijna alles al. Alleen nog gordijntjes.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)
Thuis, lekker ontspannen. 1e moest in ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging, maar dat is ook prima 'bevallen'. Ik heb geen enorme voorkeur, maar wil niet met om de 5 minuten weeen nog in de auto kruipen naar het ziekenhuis.
10. Waar kom je vandaan ?
Leiden
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?
Zeer gelukkig! 31-07-2006
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ?
38 weken en 2 dagen. Geen idee welke datum dat is. Hahaha.
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?
Niet lang, het was de eerste keer raak. Ik wist ook wanneer ik vruchtbaar was, dus eigenlijk was letterlijk in een wip klaar. Sorry voor iedereen bij wie het niet zo makkelijk gaat.
14. Verloskundige of gynaecoloog ?
verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?
Wel goed. Gisteren groeiecho gehad omdat de baby klein was, maar er zijn geen afwijkingen geconstateerd. Heel fijn dus! Bekkenpijn valt nog mee. Laten we hopen dat het zo verder kan gaan!
29 jaar.
2. Uitgeteld op ?
14 Juli 2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?
2e kindje, 1 op komst.
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ?
Het is een jongen!
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?
Nee, dat willen we niet vooraf weten. Het is hoe dan ook welkom.
6. Natuurlijke of kunstmatige zwangerschap ?
Natuurlijke
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?
We hebben er een in gedachten en gebruiken die nu ook, om te zien of dat het is. Wel blijven we verder kijken / verzinnen.
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?
Bijna alles is klaar. Dat heb je met een 2e kindje, dan heb je bijna alles al. Alleen nog gordijntjes.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis)
Thuis, lekker ontspannen. 1e moest in ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging, maar dat is ook prima 'bevallen'. Ik heb geen enorme voorkeur, maar wil niet met om de 5 minuten weeen nog in de auto kruipen naar het ziekenhuis.
10. Waar kom je vandaan ?
Leiden
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ?
Zeer gelukkig! 31-07-2006
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ?
38 weken en 2 dagen. Geen idee welke datum dat is. Hahaha.
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ?
Niet lang, het was de eerste keer raak. Ik wist ook wanneer ik vruchtbaar was, dus eigenlijk was letterlijk in een wip klaar. Sorry voor iedereen bij wie het niet zo makkelijk gaat.
14. Verloskundige of gynaecoloog ?
verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ?
Wel goed. Gisteren groeiecho gehad omdat de baby klein was, maar er zijn geen afwijkingen geconstateerd. Heel fijn dus! Bekkenpijn valt nog mee. Laten we hopen dat het zo verder kan gaan!