Hallo dames, ben er een tijdje niet geweest hoor.. 26 weken alweer, het gaat snel!! Ik ben dol op lijstjes haha dus ga deze eens even invullen..
Komtie:
1. Hoe oud ben je ? 25 jaar
2. Uitgeteld op ? 9 juli 2009
3. Hoeveelste kind ? 2e kindje (dochtertje Puk 21-4-2007) en 1 kindje op komst
4. Weet je het geslacht al ? Ja zo ja, wil je het met ons delen ? Weer een meid!
5. Heb je prenatale screening gehad? Nee
6. Natuurlijke of kunstmatige zwangerschap ? Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? Ja we zijn er al een tijdje uit
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? We moeten nog verhuizen naar ons nieuwe huis maar alle spullen zijn al in huis
9. Waar wil je bevallen en waarom ? Ziekenhuis, ivm complicaties vorige bevalling
10. Waar kom je vandaan ? Zoetermeer
11. Getrouwd ? Nog niet, wel verloofd
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 29 juni
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 7 maanden
14. Verloskundige of gynaecoloog ? Verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Prima, ben alleen erg moe en dat wil maar niet over gaan! :S Ben ook nog niets aangekomen terwijl mijn buik toch goed aanwezig is.. Hopeljik krijg ik snel weer beetje mijn energie terug!
Groetjes Lot
Komtie:
1. Hoe oud ben je ? 25 jaar
2. Uitgeteld op ? 9 juli 2009
3. Hoeveelste kind ? 2e kindje (dochtertje Puk 21-4-2007) en 1 kindje op komst
4. Weet je het geslacht al ? Ja zo ja, wil je het met ons delen ? Weer een meid!
5. Heb je prenatale screening gehad? Nee
6. Natuurlijke of kunstmatige zwangerschap ? Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? Ja we zijn er al een tijdje uit
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? We moeten nog verhuizen naar ons nieuwe huis maar alle spullen zijn al in huis
9. Waar wil je bevallen en waarom ? Ziekenhuis, ivm complicaties vorige bevalling
10. Waar kom je vandaan ? Zoetermeer
11. Getrouwd ? Nog niet, wel verloofd
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 29 juni
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 7 maanden
14. Verloskundige of gynaecoloog ? Verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Prima, ben alleen erg moe en dat wil maar niet over gaan! :S Ben ook nog niets aangekomen terwijl mijn buik toch goed aanwezig is.. Hopeljik krijg ik snel weer beetje mijn energie terug!
Groetjes Lot