lotgenoten

Hallo dames, ben er een tijdje niet geweest hoor.. 26 weken alweer, het gaat snel!! Ik ben dol op lijstjes haha dus ga deze eens even invullen..

Komtie:

1. Hoe oud ben je ? 25 jaar
2. Uitgeteld op ? 9 juli 2009
3. Hoeveelste kind ? 2e kindje (dochtertje Puk 21-4-2007) en 1 kindje op komst
4. Weet je het geslacht al ? Ja zo ja, wil je het met ons delen ? Weer een meid!
5. Heb je prenatale screening gehad? Nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? Ja we zijn er al een tijdje uit
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? We moeten nog verhuizen naar ons nieuwe huis maar alle spullen zijn al in huis
9. Waar wil je bevallen en waarom ? Ziekenhuis, ivm complicaties vorige bevalling
10. Waar kom je vandaan ? Zoetermeer
11. Getrouwd ? Nog niet, wel verloofd  
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 29 juni
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? 7 maanden
14. Verloskundige of gynaecoloog ? Verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Prima, ben alleen erg moe en dat wil maar niet over gaan! :S Ben ook nog niets aangekomen terwijl mijn buik toch goed aanwezig is.. Hopeljik krijg ik snel weer beetje mijn energie terug!

Groetjes Lot

1. Hoe oud ben je ?25 jaar
2. Uitgeteld op ? 1 augustus 09
3. Hoeveelste kind ? ik heb al een dochtertje van 2,5 en ben nu zwanger van de 2e
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? nog een meisje!
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) helemaal niets
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? helemaal natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?onze oudste dochtertje heet ilayda, dus de naam van de 2e komt daar enigszins mee overeen.
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? wij hebben alles van ilayda nog, de ledikant en commode hebben een andere kleur gehad, en de kleine kamer is opnieuw geverfd en behangen.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) ik wilde in het bronovo zk(den haag) maar dat kon niet want het is logistiek te ver van mijn huidige woonplaats. we hebben hier op 5min rijden een ziekenhuis maar 5 van de 7 verhalen zijn negatief. 7-4 een kijkdag maar ik ga toch voor THUIS
10. Waar kom je vandaan ? zoetermeer
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? getrouwd 23-8-06
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 29-7
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? de eerste keer was het in 1x raak, dit keer bij de 6e poging.
14. Verloskundige of gynaecoloog ? VK
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? nog perfecter dan de 1e keer, na 8 wkn niet meer ziek,zwak of misselijk. nu is de kleine erg bewegelijk (22wk1dg) dus ik geniet er volop van.

1. Hoe oud ben je ? 22 jaar
2. Uitgeteld op ? 21 juli
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? 1e kindje, het is er 1
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? Ja en nee..
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?       nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijke
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? ja, simpele korte naam
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? Zitten midden in de verbouwing
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) Ziekenhuis, zodat ik bij mogelijke complicaties op de juiste plaats ben.
10. Waar kom je vandaan ? Tilburg
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? nee
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? 8 juli, ik weet niet waarom maar heb zo`n gevoel.
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? Onbewust, dus in 1 keer raak!
14. Verloskundige of gynaecoloog ? Verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Veel ziek geweest tot 16 weken alleen maar gebraakt, hierna bloedingen gehad aan rand van placenta en nu bij 24 weken is het rustig en ben ik echt aan het genieten van het schoppende wondertje in mijn buik!

1. Hoe oud ben je ? 29 jaar
2. Uitgeteld op ? 07-07-2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ? eerste kindje, en het is er eentje
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? ja, we weten het geslacht al maar houden dit voorlopig nog geheim
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ? nee
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ? natuurlijke
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ? ja, gelukkig allebei heel blij en zeker met de naam
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ? kamertje is besteld, dit wordt begin mei geleverd. Uitzetlijst al vrijwel compleet aangeschaft. Al veel te veel kleertjes gekocht. Verder eigenlijk alle belangrijke dingen geregeld t.a.v. werk, oppas, kraamzorg e.d.
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) Thuis! Ben echt allergisch voor het ziekenhuis, alleen die geur al.. Ik hoop dan ook dat het allemaal goed gaat en ik thuis in mijn eigen vertrouwde omgeving mag bevallen.  
10. Waar kom je vandaan ? Oosteind (Noord-Brabant bij Oosterhout/Breda)
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? Getrouwd op 24-06-2005
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? ik denk gewoon op de uitgerekende datum of hooguit twee dagen daarvoor of daarna.
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? lastige vraag, ik ben vanwege een eetstoornis (anorexia) een lange tijd niet ongesteld geweest dus moeilijk te beantwoorden.
14. Verloskundige of gynaecoloog ? verloskundige
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? perfect!! Alleen helemaal in het begin een beetje misselijk. Ik voel me nu echt super woman, net of ik de hele wereld aan kan. Hoop dan ook dat dit de komende drie maanden zo zal blijven want ik kan echt zo genieten van alles.

1. Hoe oud ben je ?        29 jaar
2. Uitgeteld op ?                15 juli 2009
3. Hoeveelste kind ? en 1 of meer kinderen op komst ?        Tweede kindje, het is er 1
4. Weet je het geslacht al ? zo ja, wil je het met ons delen ? Ja, een jongen!
5. Heb je prenatale screening gehad ( nekplooimeting, vruchtwaterpunctie, enz...) ?
Ja, nekplooimeting en 20 weken echo
6. Natuurlijke of kunstmatige  zwangerschap ?         Natuurlijk
7. Hebben jullie al een besluit genomen over de naam ?        Ja
8. Hoe ver zijn jullie met alles klaarmaken ?        Geboortekaartje is uitgezocht, kamertje geschilderd, kleding etc gewassen, we moeten alleen het wiegje nog neerzetten
9. Waar wil je bevallen en waarom ? (ziekenhuis, thuis) In het ziekenhuis, ik moet daar trouwens bevalling ivm een schildklierziekte.
10. Waar kom je vandaan ? Sint Nicolaasga Friesland
11. Getrouwd ? En zo ja, wanneer ? Nee
12. Gokje, wanneer denk je dat de kleine zal komen ? Hopenlijk 7-7
13. Hoe lang heb je erover gedaan voordat je zwanger was ? Geen idee, na de geboorte van mijn dochter heb ik geen menstruatie meer gehad. Toen ik hier medicijnen voor zou krijgen moest ik een test doen......bleek ik 8 weken zwanger te zijn!!
14. Verloskundige of gynaecoloog ? Gynaecoloog
15. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe ? Op zich prima. Ik sta onder strenge controle en heb elke 2-3 weken een echo. Straks om de week. Mijn schildklier werkt te snel (ondanks dat de hem er voor de helft hebben uitgehaald....) en daar moet ik medicijnen voor slikken. Het instellen van de juiste hoeveelheid wil nog niet echt slagen. En ik heb enorm last van mijn bekken......terwijl ik altijd dacht dat dat "gezeur" was. Gelukkig geen misselijkheid en dat soort dingen, dus eigenlijk gaat het gewoon lekker.

Terug
Bovenaan