Luca is ziek, maar niet overleden.....

Hoi Suno,

Ik heb het niet mee gekregen aangezien ik niet op hyves zit, wat erg dat jou dit is overkomen, want je moet niet vergeten dat jij hierin geen schuld hebt, wat erg dat ze zo'n misbruik heeft gemaakt van jou vertrouwen en aangezien hier iedereen altijd heel erg met elkaar meeleeft dus ook andere pijn heeft gedaan en je broer/hele familie noem maar op!
Ik hoop dat het nu weer veel beter gaat met luca!
Jeetje wat erg dat iemand zoiets doet, kan er niet over uit!
Je kan hier altijd je verhaal kwijt!

Liefs MJ

pfffffffffff wat ben ik blij dit te lezen meis
ik zit hier gewoon te huilen ik voelde me zo klote dat ik dit verhaal hier neer zetten na je enorme uitbarsting tegen mij(al bleek je dit niet te zijn)
gelukkig gaat met luca alles goed en ik heb je verhaal meteen daar geplaatst
ik spreek je even via je hyves oke ben even sprakeloos niet normaal

liefs

Ongelofelijk.... dat er mensen bestaan die dit doen... Wat zal jij, jullie, je vreselijk gevoeld hebben!!! In een toch al zo'n moeilijke periode.
Ik ben super blij om te horen dat het niet waar is en jullie nog van jullie kleine mannetje kunnen genieten!!
En zoals de andere meiden al zeiden, je blijft gewoon welkom hoor!!!
Heel veel sterkte want het zal niet makkelijk zijn allemaal.
Kijk vol verwachting uit naar meer over jou en jullie gezin.

Hoi Suno,
bizar zeg. Ik kan met het verhaal ook nog zo goed herinneren. En ook mij greep het aan. Ik snap en geloof haast niet dat iemand dit kan doen.
Maar wat fijn dat de werkelijkheid anders is.
En natuurlijk ben je gewoon welkom op dit forum.

Groetjes, Bianca

Wat een ziek mens zeg. Maar wat ben ik blij dat Luca niet dood is. Hmmm, dit is al erg vreemd om op te schrijven. Hoe moet het wel niet zijn om op internet te lezen dat je zoon dood is, terwijl dat echt niet zo is.
Hoe is het met hem? Want een lange ziekenhuisopname ivm insulten klinkt ook niet goed.

Oh, wat ben ik enorm opgelucht dat het niet waar is!!!
Hoe ziek moet je zijn om dit te doen?
Ik wil er niet over nadenken wat ik zou doen met iemand die zoiets flikt.

Je bent superwelkom op het forum!
Ik neem je absoluut niets kwalijk, en wil juist met je "bijkletsen".
Hoe gaat het nu met jullie gezin?
Insulten, klint niet goed, ik hoop dat het snel beter gaat met Luca en dat Noah dan eindelijk zijn kleine broertje kan knuffelen.

Liefs en dikke "digitale" knuffels Monica

Terug
Bovenaan