Luca is ziek, maar niet overleden.....

jeetje wat een verhaal zeg. heb ook een keer een zwager gehad die in naam van mij rare dingen rond stuurde, maar dit slaat echt alles. ik kan er niet bij dat er mensen zijn die dit kunnen

maar natuurlijk blijf je hier welkom. kan me voorstellen dat je nu zeker daar wel even behoefte aan hebt.

groeten linda

Ik ben even sprakeloos... Wat een verhaal. Ondanks dat we elkaar niet kennen, was ik ook echt van slag toen ik las dat Luca overleden was. En nog regelmatig moet ik aan jullie denken. En dan is het, gelukkig, niet waar. Wat ben ik blij voor jullie dat hij nog in jullie midden is, al is het natuurlijk niet leuk dat hij zo ziek was.
En wat iedereen hier al zegt: je blijft welkom en je hebt hier echt geen schuld aan. Kom hier lekker om te kletsen of je verhaal te doen. Wat jij wilt.
Heel veel sterkte met alles.

Liefs,
Dory

OH! Wat een opluchting dat Luca nog leeft!!!!
Wat een bizarre situatie.
Ik hoop dat het beter gaat met Luca en met jullie.
Er is duidelijk wat mis met die ex-schoonzus........
Tuurlijk ben je hier nog welkom. Ik neem je absoluut niks kwalijk!!!! Dat je daar aan denkt!! Je hoeft je echt niet schuldig te voelen, jij kan er niks aan doen.
........wat een tegenstrijdige gevoelens heb ik op dit moment zeg! Aan de ene kant ben ik ZOOOOO blij dat Luca er nog is en aan de andere kant ben ik zo verbijsterd en boos dat er mensen bestaan die zulke dingen doen!

Heel veel sterkte!

Liefs Trudi

Pfff ook hier een zeer opgeluchte moeder. Goh was had ik met jullie te doen en regelmatig spookte jullie door mijn hoofd, met de vraag hoe het nu met jullie ging. Ik vond het zo erg allemaal.

Zeer blij verrast te lezen dat jullie mooie manneke nog leeft, ook al is het voor hem ook een zeer zware tijd geweest. Hoe gaat het nu? Waar komen die insulten vandaan?

Meis kom lekker weer hier kletsen hoor! We zijn zeer benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.

Liefs Irene

Lieve Suno,

Wat zul jij het zwaar hebben gehad en wrs nog!!! Natuurlijk nemen we jou niks kwalijk, ik vind het juist heel rot voor je.

Wat een walgelijk ziek mens! Ik hoop dat ze ooit beseft wat ze gedaan heeft.

Je bent meer dan welkom hier wat mij betreft! Ik heb een traantje gelaten toen ik het verhaal las. Ik heb het zelfs m'n man voorgelezen, wat ik bijna nooit doe. Super blij te lezen dat het niet waar is en dat Luca bij jullie is.

Sterkte meis en blijf vooral hier kletsen!

Liefs Lientje

Lieve Suno,

Wat zul jij het zwaar hebben gehad en wrs nog!!! Natuurlijk nemen we jou niks kwalijk, ik vind het juist heel rot voor je.

Wat een walgelijk ziek mens! Ik hoop dat ze ooit beseft wat ze gedaan heeft.

Je bent meer dan welkom hier wat mij betreft! Ik heb een traantje gelaten toen ik het verhaal las. Ik heb het zelfs m'n man voorgelezen, wat ik bijna nooit doe. Super blij te lezen dat het niet waar is en dat Luca bij jullie is.

Sterkte meis en blijf vooral hier kletsen!

Liefs Lientje

het is best lastig denk er al de hele avond aan nu want ja wie zegt nu dat dit de echte suus is?dalijk is dit juist een lul verhaal(al hoop ik van niet)pf wil niet weer op me geweten hebben dat ik iets ergens plaats wat nie de waarheid is

pff lastig

Terug
Bovenaan