Luier

Hoi,
Wij gebruiken altijd de eigen merk luiers van de Etos. Bevalt prima.
Quinten slaapt zo'n 12 a 13 uur per nacht en hij blijft altijd prima droog.
Zelfs toen hij aan de diarree was ging het nog goed. Op een ongelukje overdag tijdens
het kruipen na dan he?
Je hebt volgens mij 72 luiers voor 9,99. Niet duur en wel goed.
Soms krijgen we een pak pampers van de grootouders. Is ook heel goed.
Maar ook wij gebruiken geen huggys meer. Te klein en te duur.
Groetjes Melanie

we gebruikte altijd de luiers van de etos. Maar nu ze vernieuwd zijn ze een stuk duurder en weet nog niet of ze ook zo goed werken op het moment lekt ze behoorlijk door maar drinkt ook veel meer omdat ze ziek is geweest dus het voordeel van de twijfel.

Ik vind de prijs wel erg hoog geworden.
Eerst was het 9.99 voor 72 luiers
Nu is het 8,10 (dacht ik) voor 43 of 47 luiers (weet ik niet meer precies)
Das best een groot verschil vond ik

groetjes

hi,

ik gebruik pampers en  soms kruidvat. vindt ze beide goed. Heb van de week van etos gekocht maar die vondt ik niks, lijkt net of ze heel hard worden door de urine, die koop ik dus ook niet meer.

groetjes,
lia

Hoi,

In het ziekenhuis gebruikten ze Huggies, die bevielen eigenlijk wel prima, maar ik vind ze inderdaad ook wel heel erg klein. In mijn zwangerschap had ik al een voorraadje luiers aangeschaft in de reclame, en ik had een paar pakken Pampers Newborn gekocht. Ook deze bevielen erg goed. Nu hou ik altijd de reclame in de gaten voor de luiers en meestal koop ik dan wel Pampers. Nu heb ik toevallig de vernieuwde luiers van de Etos gekocht en ik moet zeggen dat ik ze wel aardig goed vind bevallen, Davy's billen blijven er over het algemeen lekker droog in en ik vind het ook nog wel wat schelen met de prijs. Afgelopen week waren ze ook in de aanbieding, en als het goed is hebben ze ook nog proef pakketjes van de vernieuwde Etos luiers met een kortingsbon van €1,00 in de winkel liggen, dan kun je ze uitproberen.

Groetjes,

Mon@! Mama van Davy

hallo,

Ik gebruik al heel lang de luiers die je bij de kruidvat kan kopen en zelf nog goedkoper zijn dan het kruidvat merk.
Het zijn de euro nog wat luiers, sorry kan ff niet op de naam komen, maar ze zitten in een rode verpakking en die zijn geweldig!
Voor 7.98 euro heb je 60 luiers!!!

Pampers vind ik helemaal niks, ze bleven aan de billen plakken en op een of andere manier kreeg onze Yorben hele rode billen.

AH luiers vind ik ook niks, die moet je eerst 10 min uitkloppen wil je er geen vouw in hebben zitten met een hoek van 90 graden.

Kortom ik houd het bij mijn euro nog wat luier :)

groeten
Alies

Hoi hoi,

Dat zijn de Europrofit luiers die jij bedoelt zeker!!! Die zijn onlangs vernieuwd, vroeger was dat echt helemaal NIX, dat hoorde ik trouwens van mijn klanten hoor, ik werk namelijk bij het Kruidvat. Nu zijn ze vernieuwd en ook een stuk verbeterd,
alleen gebruik ik zelf de Kruidvat luiers. Ik vind ze wel prettig door het 'elastieken achterkantje'.

groetjes daniella

Terug
Bovenaan