Luier

Hoi

Ik gebruik ook kruidvat luiers! (ja bij jou uit de winkel Daniella!) ik vind ze geweldig!
De luiers van de lidl gaan ook wel, alleen bij dunne poep is de kans op doorlekken wat groter!

Groeten Titiana
 
Wij gebruiken de luiers van de Aldi,
geweldig!
We zijn er heel erg tevreden over
en je vind ze nergens zo goedkoop.
Zelfs als de 'pampers' een mega-aanbieding hebben,
zijn ze nog duurder dan die van de Aldi.
 
Ik heb tot nu toe altijd pampers gebruikt.
Gisteren ben ik een pak luiers bij de Lidl gaan halen op aanraden van de buurvrouw.
Dus zo gauw m'n pampers op zijn ga ik die uitproberen. Ben heel benieuwd.
Scheelt 5 cent per luier had ik gauw even uitgerekend.

Groetjes Nathalie  
 
Bericht voor Brigit, mama van martijn:



Ik las dat je Lidl luiers gebruikt, welke maat gebruik je nu en waar woon je?

Ik woon zelf in Amsterdam en ik heb een HELE stapel Lidl luiers maat 4-9 kg en mijn zoontje krijgt er uitslag van....



Je kunt me ook mailen op: rubia_1977@lycos.nl



Groetjes, Claudia



P.S. ik gebruik Kruidvat luiers en wijzig NOOIT meer.

 
Hoi

Wij hebben op het moment luiers van Europrofit en Trekpleister eigen merk. Europrofit luiers kosten 7,89 per pak voor 56 luiers en voor mijn zoontje werken ze heel goed. Wel vind ik ze dikker dan andere luiers.

Pampers vind ik schreeuwend duur en ik vind ze zo stinken, zeker als ze in aanraking met urine komen. Echt beter dan de eurprofits vind ik ze niet, wel passen ze wat beter.

AH luiers vond ik niet goed omdat hij niet altijd droog bleef. Lidl luiers gebruikte ik in het begin (4 tot 9 kg is dat geloof ik) dat ging goed, maar die van een maatje groter waren weer te groot voor hem waardoor hij vaak nat was. Ik vind ze ook een stuk stugger dan andere luiers.
Mijn zoontje plast best heel veel, vanmiddag was hij doorgelekt maar toen had hij ook echt een superzware luier. Volgens mij zijn er geen slechte luiers en verschilt het echt per kind welke luier goed is voor hem of haar.
 
Hoi!!
Grappig onderwerp!
Wij gebruiken de luiers van de C1000, ze bevallen prima EN ze zijn goedkoper dan de luiers van de Kruidvat/ Trekpleister (zijn immers dezelfde)!
We hebben 1 keer een pak luiers van Europrofit gekocht, maar dat vonden we waardeloos...die absorberen NIKS! Pampers daarentegen valt ook niet heel goed in de prijzen, omdat we die te goed vinden..we hebben het idee dat Minoes dan nooit plast!
C1000 dus, onze absolute favoriet!
Veel liefs,
Jacomien

PS Een tip omtrent de zwempampers van de Kruidvat..die kun je beter pas omdoen als je in het zwembad ligt, doorlekken gebeurt anders zeker!!
 
Hoi allemaal,

Voor Wouter bevallen de luiers van de kruidvat erg goed. Ook pampers is goed alleen zijn deze  duurder.( behalve momenteel van bij de dirx 2 pakken voor 16.99 dus gelijk even ingeslagen)

De etos luiers vind ik erg dik en dat lijkt me niet zo prettig tussen zijn benen. De Huggies koop ik voor hem nooit meer. Zijn piemeltje ging er van kapot, erg zielig.

Doorlekken is eigenlijk bij hem nog nooit gebeurt,met geen enkele luier,  2 keer maar beiden keren de schuld van mama, piemeltje zat niet goed.

Groet
 
Persoonlijk vond ik de Etos luiers verschrikkelijk, slappe achterkant dus als mevrouw rechtop zittend ging poepen...



Kruidvat is naar mijn mening te "plastic", net als de huggies. Het ademt voor geen meter.



Omdat broekjes voor Ellen het makkelijkst aan te krijgen zijn (lees ze
ligt niet stil voor plakstrips), koop ik eens in de zoveel tijd van die
pampers aanbiedingen bij de Makro, 83 luiers voor 23 euro.

 
Terug
Bovenaan