Luieremmer welke?

He meiden, het enige wat ik nog moet aanschaffen is een badset, hier zit een gewone luieremmer bij. Maar volgens mij is de luieremmer die automatisch een zakje om de luier doet veel fijner. En dan is de stank natuurlijk veel minder. Hoe kijken julie hier tegen aan? en als jullie het ook dubbel hebben, gebruiken jullie dan de luieremmer met deksel als prullebak ofzo?

hoor het graag
 
wat een goede vraag!! hier zit ik ook al tijden tegen aan te hikken!

Heb zelf zoiets van gebruik die emmer van de badset wel, aangezien je toch meestal luiers meteen weggooid. En met die zakjes eromheen: kost toch weer meer geld, en je moet ook weer steeds navullers kopen..

Maar ben heel erg benieuwd naar andere oplossingen/meningen!

Liefs,

T
 
Hoi,

Ik zit hier ook een beetje over te twijfelen...Ik heb zo'n systeem van de Hema gezien en daar passen 180 luiers in (vulling kost dan €7,50), aangezien ik een tweeling verwacht lijkt het met best fijn om zo'n ding te hebben....Anders blijf ik heen en weer lopen naar de kliko (ik ga ze ook niet in de gewone prullenbak gooien) Verder wil ik ook een aankleedkussen beneden dus de luiers die ik daar verschoon doe ik wel gewoon in de kliko.

Al zou ik ze in de prullenbak in de keuken gooien zou ik er ook een zakje om doen (die kun je bij Etos kopen) en dat kost ook geld...Toch?
 
Hai! Zelfde idee hier, bij de eerste had ik boven gewoon een vuilnisemmertje staan met zak erin. Deed daar alleen plasluiers in, poepluiers gingen direct in de kliko (oja, een gewoon boterhamzakje om de luier is ook prima, hoor! Hoef je echt geen speciale luierzakjes voor te kopen bij Etos. Die zijn alleen wel handig voor onderweg..). Maar ik verwacht ook een tweeling, dus zat ook naar die van HEMA te kijken.
Hopelijk heeft iemand ervaringen??
 
Wij hebben gekozen voor de luieremmer met draaiende bovenkant/bal systeem.
Zo kunnen we gewone vuilniszakken gebruiken (niet zo duur) en heb je niet die vervelende luiergeur als je de deksel optilt.

 
Heeiiheeii meiden..

Ik werk in de kinderopvang..
Heb eerst in een kinderdagverblijf gewerkt met zo'n luieremmer met draaidop en waar ik nu werk, werk ik met een gewone luieremmer..

Mijn ervaring is:
De gewone luieremmer vind ik het fijnst.. Als je daar alleen de plasluiers indoet en de poepluiers meteen in de kliko valt het reuze mee met de stank..

Die met de draaidop vind ik zelf een onding omdat bij het draaien dat ding heel vaak vastloop.. (daar sta je dan met een poepluier in je handen en je kindje op de comode en als je kindje een poepdag heeft komt de lucht als je pech hebt er alsnog doorheen en de navullingen zijn best duur..
Maar meningen verschillen daarover..
Als je het niks vind om na elke poepluier naar de kliko te lopen is die met de draaidop handiger..

succes allemaal..;)

liefs,

Mariska
 
Ik heb wel een luieremmer maar die gebruik ik niet echt als zodanig. De poepluiers gooi ik gelijk de kliko in en de plasluiers leg ik op de deksel van de luieremmer en neem ik meestal mee naar beneden als zoonlief gaat slapen voor de nacht.

Ik heb echt zo'n hekel aan van die 'oude' poepgeur, die luiers ga ik echt niet in huis bewaren (ook niet met een plastic zakje eromheen): weg met die dingen! :)

Groetjes!
 
Ik had een gewoon vuilnisbakje voor de luiers bij Gijs op z'n slaapkamer staan, maar als ik er twee keer een luier in gegooid heb is het veel. Bij mij gaan de luiers ook direct in de otto (kliko heet bij ons dus otto hahaha)
Voor mij dus ook geen luieremmer of vuilnisbakje meer!
Liefs, Kim.
 
Terug
Bovenaan