Luiers eigen merk Kruidvat

Ik ben ook tevreden met kruidvat luiers.  Ze zijn inderdaad veranderd, (dunner) maar of ze ook wat aan het absorptievermogen hebben veranderd weet ik niet. Ik ruik het in ieder geval niet en je moet ze gewoon goed strak doen dan zouden ze niet moeten lekken. Ik ben wel al eerder over gegaan naar een grotere maat als wat op de verpakking staat. Hier ging ze al vrij snel in maat 3 toen ze 4 kg was omdat maat 2 begon door te lekken als ze gepoept had. Daarna geen lekkage meer gehad. Of t moet zo ontzettend vol zitten , maar dat heeft volgens mij elke luier. Zou ze gewoon uitproberen. 

Dank voor jullie reacties! Ik had al wat gehaald voor onze kleine man geboren wordt. Omdat ik alleen maar lof hoor over de luiers dus mijn keuze was snel gemaakt...alleen las ik dus sinds begin januari dat sinds ze vernieuwd zijn het waardeloos moet zijn...dus schoot keihard in de twijfel van shit ..moet ik ze nu terug brengen of niet? Vandaar..  Ik houd ze maar. En als t niet goed is breng de andere pakken terug.. 

Ik heb ook altijd de Kruidvat luiers gebruikt en nu de nieuwe luiers erzijn vind ik het zo slecht zitten bij me zoontje het is ook veel dunner dan voorheen wel jammer

Ik heb  ook een slechte  ervaring met kruidvat  luiers   ze lekken hier inderdaad  door.   Etoa luiers lekker niet door alleen zijn  vrij stug.  En jumbo pampers vind ik helemaal niks. Ik vind ze veel te laag   hier nog steeds een fan van pampers .En ik koop de maand boxen bij bol.com als die voor 40 a 50 procent korting zijn dan zijn  ze ook  echt niet duur

Al drie jaar kv luiers in gebruik en bevallen beter dan etos luiers en pampers. Onze jongste (6 mnd) slaapt de hele nacht door op deze luiers zonder door te lekken (19-7 uur of soms zelfs langer) Allebei onze kinderen hebben tot nu toe geen luieruitslag gehad. 

Hoi.Het was zelfs op het nieuws dat de Kruidvat luiers vernieuwd zijn en dat ze heel snel doorlekken. Kruidvat steekt echter de kop in het zand en zegt dat het niet aan de nieuwe luier ligt, want het zou goed getest zijn. De consumentenbond is hier dan weer boos over, want zij vernieuwen de luiers en vinden ook dat zij hun verantwoordelijkheid moeten nemen. Wat betreft omruilen van luiers, kan ook gewoon met pampers hoor!Succes!Liefs, Maaike 

Sinds ze veranderd zijn lekken mijn kinderen elke keer goed door.. dus ben overgestapt. Gebruik nu van de etos & pampers. Volgens mij was het laatst ook oo RTL nieuws

Terug
Bovenaan