Luiers eigen merk Kruidvat

Zag het inderdaad ook op het nieuws. Hier nog geen last van gehad, maar heb denk ik nog een pak oude. Kruidvat roept op om vooral daar je klacht neer te leggen. Als iedereen dit nu netjes doet dan kunnen ze er wellicht weer iets aan doen 

Toch iets minder tevreden nu. Ze lekken nog niet door, maar heb vooral na de nacht als de luier goed vol geplast is dat de kleertjes klam tot vochtig aanvoelen en ze stinkt dan ook echt naar urine. Ook overdag ben ik erop gaan letten en ik ruik het toch eerder dan met de oude luiers. Ga denk ik toch maar andere luiers proberen. 

[quote quote=10151708]Ik heb ook een slechte ervaring met kruidvat luiers ze lekken hier inderdaad door. Etoa luiers lekker niet door alleen zijn vrij stug. En jumbo pampers vind ik helemaal niks. Ik vind ze veel te laag hier nog steeds een fan van pampers . En ik koop de maand boxen bij bol.com als die voor 40 a 50 procent korting zijn dan zijn ze ook echt niet duur[/quote]Precies dit

Ik heb kv en etos geprobeerd en blijven bij pampers. Kv is stuk kleiner dan pampers en lekte ze snel door tussen het verschonen door. En met poep was t helemaal drama.  Etos vond ik t model niet zo mooi aan sluiten. Pampers zitten goed en geen lekkage. En ik ruik er geen parfum in ofzo. Lijkt mij ook wat raar. 
Maar mijn schoonzus vond pampers niks en gebruikt wel kv. En de buurvrouw weer etos. Dus het is maar net wat jij en je kindje fijn vind. 

Bij mijn zoon vond ik ze vreselijk, lekte constant door. Bij mijn dochter een keer gebruikt en was wel goed. Maar toch gebruik ik ze niet constant
 Wij doen boodschappen bij de jumbo en nemen ze daar mee. Vanaf maat 3 ook in grootverpakking betaal ik 12 euro voor 96 en normale pak 7 euro voor 40.
Ik vind het sowieso heel persoonlijk, je zal het zelf moeten uitvinden en ieder kind is anders. Zo als je hebt kunnen lezen bij die van mij 

Terug
Bovenaan