Luiers in de aanbieding....

A

Anoniem

Guest

Spotgoedkope luiers!
Haal  heel voordelig  Pampers luiers in huis. De  Pampers luiers zijn te verkrijgen in de varianten:
- New Baby mini &  midi
- Baby-Dry
- Easy Up
- Active Fit  

3 pakken voor slechts 19,97!
Normaal  29,97.  Uw voordeel: maar liefst 10,-!

Vanaf dinsdag 14 augustus 2007 in uw Kruidvat winkel!

Wel heel goedkoop toch?????

Groetjes,
Marie-José

zeker wel.
ik heb een tijdje geleden ook een boekje in de bus gehad met allemaal boodschapkortingsbonnen, waar het van was weet ik niet meer maar was wel super.

gr tammy

Ik heb die bonnen ook € 10 korting op drie pakken luiers zijn in te wisselen bij de Etos en Kruidvat geldig tot en met 30 september. Nog iemand interresse? Ik kom namelijk niet meer voor 30 september in Nederland en kan mijn luiers voor 5 € per pak kopen. Roep maar, dan stuur ik ze op. Ik heb twee bonnen, dus als er meerdere mensen zijn stuur ik twee mensen 1 bon en anders 1 persoon 2 bonnen (lijkt me eerlijk, toch).

Groetjes Ilona

hihi,

in ieder geval 1 bon is al weg! Als vanavond niemand anders erop gereageerd heeft, gaan ze daar allebei heen

Groetjes Ilona

Ik kreeg een boekje in de bus.... hoe ze aan mijn adres kwamen weet ik ook niet, maar ik had echt een hele boel bonnen van luiers tot afwasmiddel en ketchup.

Ik heb dat boekje ook gekregen.... mijn collega's weer niet. Ik weet ook niet hoe we er aan komen...
Gr. Marie-José

hai hier nog een tip de huggies zijn nu bij de etos in de aanbieding voor 18,99 3halen twee betalen. zijn bijde niet duur en de potjes olvatit zijn nu 8 halen 6 betalen ook bij etos.

groetjes

Terug
Bovenaan