Luiers in de aanbieding....

Da's echt niet duur die luiers.
Ik weet wel wat ik volgende week ga doen.

HAMSTEREN!!!!!!!!

Gr linda

Nou dat wordt dus veel luiers halen deze week nu. of volgende week

Ja Iloon,

De luiers zijn toch al duur genoeg. Ik had dus ook niet anders verwacht. Maar waar haal jij je luiers? Ik las iets over 5 euro per pak.

Is het in duitsland goedkoper dan?

Als dat zo is dan rijd ik wel een keer op en neer. Ik ga namelijk ook wel eens handel kopen in Duitland.

Gr linda

Ik heb eigenlijk nooit iets gehoord over hoe de Huggies zijn/bevallen....
Gr. MJ

Nee, in Duistsland zijn de luiers even duur als in Nederland. De buurvrouw van mijn moeder heeft een kennis die luiers test ofzo, in ieder geval werkt die bij pampers en heeft vaak pakken over. Iedere keer dat ze pakken over heeft, koop ik alles wat ze heeft, want haar eigen kids en ook de kids van de buurvrouw van mijn moeder gebruiken geen luiers meer!

hoi brittsmamma

huggies bevallen mij ook goed ik gebruik pampers en huggies ligt er net aan welke in de aanbieding zijn hihihi

De Huggies bevallen ons heel erg slecht! Maar dat zal persoonlijk zijn.

Even met betrekking tot de Pampers. Hoe vallen deze nu met de rupsflex? Ik heb alleen nog maar de oude gehad en daarna van alles wat in de aanbieding was (AH, Kruidvat) maar dus al een hele tijd geen pampers meer.
Laatste die ik had was maat 4 van (oude) Pampers en die vond ik erg klein vallen. Mats is nu 8,5 kilo.

Welke maat gebruiken jullie en hoe zwaar zijn jullie kindjes?

Groetjes Martinique

Terug
Bovenaan