Luiers in de aanbieding....

Hoi Femke woog de laatste keer ( nu 3 weken geleden) 5290 gram. Ik gebruik pampers flex maat 3. Ze bevallen mij heel goed. Doordat ze erg rekbaar zijn zitten ze denk ik beter.
Gr linda

wij zitten hier ook tot over onze oren in de pampers haha.ik had ook zo'n bonnenboekje met die bonnen voor 10 euro korting op 3 pakken.een zelfde soort bon had ik nog liggen,moest je de kassabon opsturen en dan kreeg je ook 10 euro korting op 3 pakken en 2,50 korting op een duopak billendoekjes.ik heb voor de zekerheid van de 9 pakken 2 pakken maatje 4 genomen.dalijk zijn ze te klein voor ze op zijn.ik heb dus genoeg van de aanbieding genoten ilona.ik hoop dat je er iemand blij mee maakt.
groetjes karin

die bonnen worden op basis van je gezinssamenstelling gemaakt. Alleen als je kleine kids hebt, die nog luiers nodig hebben, dan zitten de bonnen voor die luiers erin. Heb je geen luierdragende kids, dan heb je die bonnen niet.
Dit was trouwens in het boekje: Lekker in het leven".

Groetjes,

Annemiek

ps, Iloon, bedankt voor de bon.

Dat is zeker niet duur, maar wij kopen de pampers (in de aanbieding) bij de macro. Heb je van die dozen. Lekker makkelijk ook die dozen gebruik ik daarna nog voor rommel in te bewaren.

Groetjes annegien

Dat is zeker niet duur, maar wij kopen de pampers (in de aanbieding) bij de macro. Heb je van die dozen. Lekker makkelijk ook die dozen gebruik ik daarna nog voor rommel in te bewaren.

Groetjes annegien

Nou Suuz en Annemiek, de deksmannen gingen vandaag van boord en ik heb de enveloppen meegegeven, dus die posten ze vandaag nog! Was wel bijzonder, want normaal zijn die jongens al weg voor ik ze ook maar iets heb kunnen vragen, maar vandaag kon ik zelfs nog vragen of ze nieuwe Norit (hebben we dit weekend opgemaakt met z'n allen ) mee wilden nemen en of ze een aantal enveloppen wilden posten! Dussssss morgen of overmorgen moet het er zijn.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan