Luiers/pamers..... welke?

Hier een a.s. januarie mama... Ik gebruik voor mn zoontje van een jaar snachts pampers simplydry (de oranje verpakking) wel duur maar in elk geval een droog bed. En niet mega vroeg hoeven te verdrogen... hij kan deze snachts gewoon 12/13 uur omhebben. Kruidvat had ik altijd bed en pyama nat.

Overdag gebruik ik nu sinds een aantal weken die van Aldi.... Fijne luiers die van kruidvat vind ik veel te stug.

In het begin heb ik wel heel veel maatje 1 en 2 van kruidvat gebruikt toen prima, maar daarna dus drama.

Ook de doekjes heb ik van aldi. Ideaal met het klepje. Zo blijven de doekjes in elk geval vochtig tot de laatste aan toe. Zwitsal vind ik heerlijk ruiken maar te nat, Zoonlief kreeg hierdoor uitslag.

En idd zoals hierboven vermeld, de luier zakjes haal ook ik bij action. heb ze trouwens wel eens van wibra gehad hoor. maar vind het doosje van action wel handig.

pfff, heb nog geen idee. Sowieso wel tzt de reclames in de gaten houden, ze komen toch wel op en koop liever nu in als straks.
Lees hier mee voor de tips :)

liefs, x

Ik heb altijd de luiers van etos. Hier ook het probleem gehad van doorlekken (hele dunne poep, van borstvoeding), dus zal dat straks zeker weer geen pampers worden, die newborn zijn trouwens wel fijn...

Hmm, over de newborns van Pampers zijn mensen wel positief geloof ik. En daarna proberen met Kruidvat en Lidl... Of pampers in de aanbieding :) Hield voor mn neefjes de aanbiedingen ook een tijd lang in de gaten, word je best handig in!

In de blije doos zat vorige keer een zwitzalbox voor de billendoekjes, hier passen vrijwel alle verpakkingen in. Erg handig. En ook alle soorten billendoekjes zijn geregeld in de aanbieding in een grote verpakking. (doos met 12 pakjes bv)

Terug
Bovenaan