Luiers

Wij gebruiken pampers luiers. Kopen altijd maandpak via bol.com of wehkamp. Eén van de twee heeft altijd wel een mooie aanbieding. 

Pampers sensitive vind ik fijn maar ook de zwitsal luiers zijn lekker zacht en komen lekvrij de nacht door :) gewoon even uitproberen!

Wij gebruiken pampers, hebben ook veel probeer pakketten gekregen:
Jumbo stinken direct naar urine
Ah: goed, zacht maar erg dik
Bumblies : verschrikkelijk, voelt onprettig aan, stinken ook meteen
Kruidvat : prima
Etos : nog net beter dan kruidvat
Wij kopen de pampers in de aanbieding heb nu maat 3 pampers dry. Via kruidvat online voordeel pakket besteld 2 pakken van 134 stuks ofzo. Kosten dan 13 cent per stuk dacht ik.
We zijn gewoon net wat meer tevreden over de pampers tegenover kruidvat en etos. De nachten blijft ze droger en ruikt het niet onfris. 

Fijnste vind ik de pampers Premium protection, maar kopen we alleen met 1 +1 aanbieding. Daarnaast gebruiken we Etos en die vind ik ook heel fijn. Zowel qua absorptie als pasvorm. Kruidvat passen ook goed, maar vind ik snel stinken met alleen een klein plasje erin...

Ik gebruik het liefst pampers, (heb een kindje van 14 maand en een kindje van 1.5 maand), maar nu kreeg ik van mijm schoonzusje huggies pampers maat 1, omdat haar zoontje er al uit is gegroeit. Vind die heel fijn. Voor de oudste, nu 11 kg, heb ik toen ook huggies gekocht. En ik vind ze heeeeeel fijn, omdat de plakrandjes langer zijn dan die van pampers en de achterkant heeft een soort van elastische band die zich vormt naar het lichaam. Deze passen hem veel beter dan de pampers. Vond maatje 5 van pampers bij zijn buik niet fijn, al ging de maat tot xx kg, bij zijn buikje zat het al snel heel strak, terwijl de bandjes bijna op het einde van de plakrand moesten anders was het niks. Heel tevreden over huggies nu.

Ik heb pas pampers premium care bij de big bazaar gehaald. Ze lijken als 2 druppels water op de premium protection, maar dan veel goedkoper. 4 euro per pak, geen aanbieding. Zit wel 1 luier minder in, maar dan nog. Had ik dit maar eerder geweten.

Eerste maanden heb ik pampers premium protection gebruikt en vond ik heel fijn. Kocht ze wel altijd in de aanbieding, scheelt zoveel.
toen een tijdje kruitvat luiers geprobeerd, omdat ik daar veel positieve reacties over hoorde en ze een stuk goedkoper zijn dan pampers, maar vond ze niet zo fijn. Snel doorlekken ik de liezen en voelde ook niet fijn aan.
Daarna overgestapt op Etos huismerk en daar ben ik bij gebleven, vind ze fijn aanvoelen en passen heel goed. Sinds kort drinkt slaapt mijn zoontje veel langer in de nacht, meestal 13 uur. Waardoor hij in de ochtend helemaal nat was. Gebruik nu voor de nachten pamper pants en nu wordt hij met een volle luier, maar droge pyjama wakker.
het is echt wat je zelf fijn vindt en wat bij jouw kindje past. Je kunt een aantal verschillende pakken kopen en uitproberen. Misschien is er in je omgeving iemand waarvan je er een paar kan krijgen om te proberen, zodat je niet meteen een heel pak hoeft aan te schaffen!

Daarnaast kun je bij de Etos sparen met je klantenpas en bij een volle spaarkaart kun je kiezen voor 5 euro korting op Etos huismerk producten, dus ook de luiers. Zelfs als ze in de aanbieding zijn. Pas drie pakken luiers gekocht en was maar 12 euro kwijt!

Terug
Bovenaan