Luiers

Ik gebruik pampers. Zitten altijd goed, lekken niet en stinken niet.
Kruidvat vind ik naar urine ruiken.
Zwitsal echt nooit kopen, die lekker door! Zelfs als je iedere 3 uur de luier verschoont! Heb ze zo in de prullenbak gegooid!
Pampers vaak in de aanbieding voor 25 euro bij bol! Ideaal!
Gewoon uitproberen

Wij gebruiken al vanaf het begin de luiers van de kruidvat. Nog steeds dik tevreden mee. Tijdje ging het minder vanwege de nieuwe luiers, en lekte ze door in de nacht maar ze hebben de oude luiers weer terug gehaald en is ze s morgens gewoon weer droog. Ik vind persoonlijk de pampers veel te duur in vergelijking met kwaliteit van beide luiers. Maar goed, dat moet ieder ook voor zichzelf bepalen. Ik vond de etos luiers. Die we een tijdje gebruikte nadat ze ging doorlekken ook geen verkeerde luier. 

Wij gebruiken wasbare luiers. Ik vind het ideaal en op lange termijn zeker goedkoper en natuurlijk beter voor het milieu 

Allemaal leuk en aardig, die korting op pampers, maar zodra je in maat 4 komt stelt dat echt heel weinig voor. De aanbiedingen zitten eigenlijk alleen maar op maat 1 t/m 3. Wij gebruiken sinds onze meid in maat 4 zit voor de nacht Pampers Premium Protection en voor overdag Kruidvat Droog en Vertrouwd (de oude). Bevalt prima!

Wij gebruiken thuis altijd pampersaanbieding.com om te zoeken naar aanbiedingen! Staan eigenlijk elke dag wel aanbiedingen op van Pampers en alternatieve merken zoals Kruidvat of Etos. Ik vind zelf Pampers Premium Protection super fijn. Het bed blijft altijd droog hier!

Terug
Bovenaan