Luiers

Onze zoon van 2 draagt nog volledig luiers. Heeft nog totaal geen zin om zindelijk te worden. Maar hij is inmiddels ruim 15 kg en ik ben super fan van ah luiers. Maar nu wordt zelfs de grote maat te klein. Heb niet zon zin om dure pampers luiers te moeten kopen vindt dat behoorlijk zonde van t geld. Iemand nog ideeen van merk? Die lekker ruim zitten en goed kwaliteit heeft?
 
Kijk eens naar de zindelijkheidsbox op Facebook! Onze zoon was rond die leeftijd binnen een week zindelijk! Als je je goed inleest, merk je dat het een kwestie van oefenen is net zoals ze moeten leren lopen. Vond het geweldig!
 
Ik denk niet dat et goedkopere luiers bestaan. Ik bestel zelf altijd de luiers van pampers via wehkamp je hebt vaak aanbieding 40-55% korting is ook gewoon goed. Kruidvat etos hebben ook baak aanbiedingen. Anders kun je gewoon kruidvat of etos luiers gebruiken of je kan wasbare luiers aanschaffen ben je nog goedkoper uit succes.
 
Allemaal advies waar ik niet om vroeg. En ja heb de zindelijksheidsbox al in huis. En de luiers van kruidvat zijn in mijn ogen waardeloos. Heb ik geprobeerd. Soms maar 1.5 uur aan en al ant doorlekken terwijl die egt ma weinig dronk. Maar grotere maten zijn dus amper te krijgen?
 
Welke maat draagt hij nu? Misschien eens googlen welke merken er wel grotere luiers aanbieden en daar de goedkoopste van kiezen?
 
Met de Kruidvat luiers heb ik daar ook last van. De Etos luiers bevallen hier stukken beter en snachts de nachtbroekjes. De extra large gaat van 16-30 kg. Dus dat zou echt nog moeten passen! Ik hoop het eigenlijk altijd in de aanbieding, dus dan is het echt niet zo duur.
 
Ik vind trekpleister fijn! Vaak goede aanbiedingen. Maar mijn peuter van 2,5 is rond de 14-15kg, dus weet niet zeker of jouw kindje ze ook past. Gek eigenlijk dat de goedkopere luiers geen maat 6 hebben..
 
Terug
Bovenaan