Luiers

Kruidvat! Deze vallen veel ruimer en zijn echt heel goed en goedkoop. Mijn dochter van ruim 3.5 jaar draagt in de nacht nog een luier en past nog prima maat 6 van Kruidvat. Er bestaat zelfs 6+!
 
Kruidvat heeft overigens 2 varianten, droog&vertrouwd en .... (ben de naam kwijt van de andere variant) Je moet de droog&vertrouwd variant hebben! Deze zijn veel beter en daarin lekken ze niet door is mijn ervaring.

Je kind zomaar in een week zindelijk krijgen is leuk gezegd maar zo werkt het ECHT niet bij elk kind! Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en echt.. een kind moet er ook aan toe zijn in z'n hoofd en dat is niet altijd al met 2 jaar,onzin.

Mijn oudste dochter wilde ik op de leeftijd van 2.5 jaar zindelijk krijgen en ja,ik heb de zindelijkheidsbox besteld en dacht: dat doe ik wel even. Die periode viel in de lockdown en ik was 2 weken lang alle dagen thuis. Maar het is niet gelukt. Het lukte haar gewoon nog niet, hoe graag ik het ook wilde.

Dus toen maar weer een luier om en een week na haar 3e verjaardag was ze in 1 klap zindelijk, gewoon omdat ze er toen ineens aan toe was. Nooit ongelukjes gehad. Dat was later dan ik 'wilde', maar heeeelemaal prima.

Voel alsjeblieft niet die druk om je kind zindelijk te moeten maken omdat hij 'al' 2 is. Echt onzin. Het komt als hij eraan toe is, en dat kun je niet afdwingen met een sticker ofzo. Oefenen kan natuurlijk geen kwaad, maar t is echt niet zo dat elk kind met 2 jaar binnen een week zindelijk is!
 
Iedereen bedankt. Heb ze inmiddels bij kruidvat trekpleister en etos besteld dus ga ff kieken welke ik beste vindt. Iemand nog ervaring met jumbo luiers maat 6? Ook die waren lekker goedkoop zag ik.
 
[quote quote=10459645]Trekpleister valt idd ook ruim![/quote]Ik zag dat de kruidvat er nog maar 1 soort op heeft staan. Zie er ook niet bij staan welke soort het is dus zal wel nog ma 1 zijn
 
Hmm dan ben ik bang dat Kruidvat nu alleen nog maar de nieuwe en dunnere variant heeft. Ik heb nog een voorraadje liggen waar ik al 4 maanden mee doe, dus heb al een poos geen luiers meer gekocht.. balen zeg als dat echt zo is.

Jumbo hebben we op de opvang waar ik werk. Valt best klein, en de urine stinkt snel vind ik. Geen hele fijne luier..
 
[quote quote=10459716]Hmm dan ben ik bang dat Kruidvat nu alleen nog maar de nieuwe en dunnere variant heeft. Ik heb nog een voorraadje liggen waar ik al 4 maanden mee doe, dus heb al een poos geen luiers meer gekocht.. balen zeg als dat echt zo is.

Jumbo hebben we op de opvang waar ik werk. Valt best klein, en de urine stinkt snel vind ik. Geen hele fijne luier..[/quote]Dus dan raad je me de kruidvat en de jumbo af?
 
[quote quote=10459716]Hmm dan ben ik bang dat Kruidvat nu alleen nog maar de nieuwe en dunnere variant heeft. Ik heb nog een voorraadje liggen waar ik al 4 maanden mee doe, dus heb al een poos geen luiers meer gekocht.. balen zeg als dat echt zo is.

Jumbo hebben we op de opvang waar ik werk. Valt best klein, en de urine stinkt snel vind ik. Geen hele fijne luier..[/quote]

Dus dan raad je me die kruidvat en jumbo af? Er staat niet meer bij om welke variant het gaat. Kun je me foto sturen van degene die jij hebt?

 
Terug
Bovenaan