Luiers

Volgens mij is de droog en vertrouwd niet meer te krijgen bij Kruidvat. Is nu allemaal die nieuwe variant. Die vond ik veel slechter, voelde ook vochtig aan aan de buitenkant waardoor romper/onderbroek vochtig zijn. Ik ben toen overgestapt naar Etos en zeer tevreden. Mijn dochter was al wel zindelijk op die leeftijd dus gebruikte ze alleen nog snachts. Maar ze nemen goed plas op. Ik gebruikte toen trouwens de luierbroekjes van etos voor het gemak.
 
Droog en vertrouwd zal er wel niet meer zijn. Een maand of twee geleden wilde ik die kopen en vertelden ze me dat er alleen nog te koop was wat er op dat moment lag (of online) omdat ze er nu helemaal uit gingen. 


Weet niet waar je woont of dat je familie hebt dicht bij de grens met Duitsland maar de luiers van DM schijnen ook erg goed en goedkoop te zijn. Gaan sws tot maat 6, meer weet ik er niet van. 
 
Ik heb laatst trouwens een test gedaan met de droog en vertrouwd luier en de gewone kruidvat luiers en ze absorberen in principe hetzelfde maar de droog en vertrouwd nemen het veel sneller op, de nieuwe luiers blijft het eerst even "op liggen" en daarom loopt het er veel sneller aan de randjes uit. Gewoon omdat ik niks te doen had haha maar nu zijn ze niet meer te koop dus maakt het weinig uit. 
 
Dank je wel. Dit is informatie waar ik wat aan heb. En die uit duitsland lekken ook snel door vindt ik persoonlijk. Ik ga trekpleister en etos ff proberen en vergelijken.
 
Ik ben fan van de luiers van de lidl. Deze gaat tot maat 6 er staat op 15+ kg. Ze hebben ook vaak aanbiedingen 2 pakken voor 10 euro.
En hier nooit doorgelekt, wat ze bij kruidvat en pampers wel deed.
 
Terug
Bovenaan