luiers?

A

Anoniem

Guest
Gewoon even een vraagje.
Welke luiers gebruiken jullie en dan ook nog hoeveel per dag?
Hier gebruik ik nog steeds Huggies (wel uit de aanbieding).
Normaal gebruik ik per dag 3 luiers of Joye moet net een schone luier hebben gehad en hem weer volwerken met stikkende bruine smurrie.Dan verschoon ik haar natuurlijk nog een keer.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica.

Ik gebruik ook huggies en luiers van het
kruidvat en net als jij gebruik ik er ook gemiddeld
3 op een dag.
Ik las dat ah pampers in de aanbieding heeft dus die
ga ik maar even halen...

Groetjes Mascha

Hoi,

Ik gebruik alleen maar Pampers. Huggies vind ik persoonlijk rotluiers en Bas plaste langs alle andere merken die ik heb geprobeerd. Dat had ik bij Eva nooit, maar ja, jongens zijn anders dan meiden......
Voor de nacht gebruik ik nog een extra inlegluier, want anders is hij het 's morgens nat.
Overdag gebruik ik 3 a 4 luiers. Bas poept het liefst in een schone luier, dus het gebeurd nog al eens dat hij een luier nog geen 15 minuten aan heeft en dan kan ik alweer naar boven.....

Groetjes, Karin

Hoi Yessica,

hier een grote favoriet van kruidvat luiers, heel af en toe heb ik luiers van de lidl maar daar kom ik tegenwoordig niet meer zo vaak  
Ik kom toch wel gauw op 4 luiers per dag want het is standaard dat Brian pas poept als hij een schone luier omheeft.  

Toen Mike vd luiers af ging (nu alleen nog 's nachts) ben ik het geld in een potje gaan doen. Ik zeg je dit dat gaat echt hard  Hoop dat Brian ook snel door heeft hoe het moet

groetjes Achnita

Met verbazing lees ik het aantal luiers dat jullie maar gebruiken. Ik heb even geteld en kom echt op 6 luiers!!!!!!!!!
Om 7 uur als ze wakker wordt, om 10 uur na haar fruit, om 13 uur voor ze gaat slapen, om 15 uur als ze wakker is en om 17 uur voor het eten en om 19 uur voor ze naar bed gaat. Ik begrijp echt niet hoe jullie dat dan doen, hoor!
Laten jullie je kindje dan zo lang met een plasluier lopen? Is niet verkeerd bedoeld hoor, maar ik kan me niet voorstellen dat ik er minder kan gebruiken...
Nou moet ik wel zeggen dat ze altijd veel moet plassen hoor en ze drinkt natuurlijk ook veel. We gebruiken trouwens Pampers, van alle andere luiers die ze geprobeerd heeft kreeg ze luieruitslag.

Nou, ik ben benieuwd naar de andere reacties! Ben ik echt de enige met ZOVEEL luiers?

Groetjes Babybelle

Hoi,
Wij gebruiken voor Lieve Pampers.
Ik denk zo 4 tot 5 per dag.
Ik verschoon als het nodig is, en niet op bep tijden, check altijd wel voor slapen etc maar niet nodig is niet nodig..
Ze heeft geen gevoelige billen, dus dat scheelt.
Gr Rina

Babybelle, mijn mond viel ook open van verbazing. Ben ik nou zo ´n muts? Ik zit in hetzelfde ritme als jij, kom ook aan 6luiers!
Wij gebruiken kruidvat luiers want onze kinderen staan helemaal onder de uitslag van pampers.
Gisteren heb ik toevallig een pak pampers meegenomen, maar dan van die oefenbroekjes voor de oudste. Kijken of dat een beetje wil helpen.....

Ook ik schrok een beetje toen ik de hoeveelheden luiers per dag zag bij jullie!
Zelfs alleen al op een dagje kinderdagverblijf krijgen de kinderen er bij ons 4 tot 5 en dan zijn ze er niet eens de hele dag!

Sven plast niet veel, maar ik vind het zelf frisser om toch een schone om te doen. (mijn onderbroek is ook niet altijd vies, maar trek toch een schone aan)

Ik kom zelf ook rond de 6 a 7 luiers per dag uit. Soms nog wel meer, omdat meneer het lekker lijkt te vinden om in een schone luier te poepen!

Hier trouwens alleen maar pampers. Bij de oudste ook alleen maar gebruikt. Werken prima, en nooit ongelukjes.

x Anouk

Terug
Bovenaan