luiers?

hoi hoi

als er iets is waar ik NIET zuinig mee ben zijn het luiers
ik gebruik er denk ik ook zo'n 6 minimaal per dag.
Als hij wakker is 's morgens
Na het fruit
als hij naar bed gaat 's middags
als hij wakker is ;s middags
na het eten
en als hij naar bed gaat
en dan nog tussendoor als hij heeft gepoept extra.

als ik hem te lang in een plasluier laat zitten krijgt hij uitslag of rode billen
en dat wil ik echt niet dus niet zuinig met luiers

ik gebruik kruidvat
pampers lekker door en huggie's vind ik niet fijn
hij zit nu in maatje 4+

groetjes moekje

Ik gebruik voor Vera alleen maar huggies. Andere kan ze niet verdragen. Bij de 2e ga ik echt proberen om de kv luiers te gebruiken.
ik verschoon Vera min. 4 x per dag. Vaak wel vaker, omdat madammeke dan weer gepoept heeft.
groetjes Daan

Hoi,

Wij gebruiken ca. 5-6 luiers per dag voor Tara.
Zij heeft bij haar geboorte de prematuurluiers van Kruidvat gebruikt. Daarna Pampers, maar nadat ik de Huggies 1 keer had geprobeerd, hebben we alleen nog maar Huggies gekocht.
Nummer 4 wordt nu gebruikt.
Wij bezuinigen ook niet op luiers, ik verschoon haar sowieso elke ochtend als ze opstaat en elke avond voordat ze gaat slapen. Verder ook vóór elke hoofdmaaltijd.
Maar elk kind is verschillend, sommigen plassen veel en anderen weer niet.

Groetjes,
Shivana

Hoi,

hier toch minstens 5 of 6 luiers op een dag. ben er ook helemaal niet zuinig mee. Als we bijvoorbeeld buiten wat moeten doen op de boerderij en Alice gaat mee dan verschoon ik haar meestal. Het is hier op het moment aardig koud en ik wil dan niet dat ze een natte luier heeft, ze zit dan toch stil in haar kinderwagen.
3 op een dag vind ik wel heel weinig! zou me wel een hoop geld besparen!

Groetjes

hoi
anouk heeft op een dag ongeveer 5 luiers.
ik gebruik van de etos,kruidvat en van de lidl en dan gebruiiken we maat 5

gr petra

Bedankt voor jullie reacties!

Zelf vind ik 3 luiers per dag oopk weinig vandaar mijn vraag hier op het forum.Bij allebei mijn zoons zat ik zeker aan het dubbele en vaak nog meer.
Maar Joyce plast niet zoveel en verschonen als ze nog droog is vind ik niet nodig.Ik verschoon haar echt wel als ze nat is,want ze heeft best gevoelige billen.

Ach,maar ik bespaar zo wel lekker!

Groetjes Jessica

hoi

hier worden ongeveer 5 a 6 luiers gebruikt op een dag en soms als meneertje last heeft van tanden/kiezen nog wel meer......
ik verschoon liever een keer te vaak dan dat hij met zo'n volle plasluier moet rondlopen
ik gebruik altijd de kruidvat luiers maat 4+, hij heeft maat 5 gehad maar deze werden te groot doordat meneer de lengte inschoot en een stuk magerder werd
ik heb ook pampers en huggies geprobeert maar bij deze plast Bram aan langs

liefs ilona

Ik zit ook wel op de 5 luiers op een dag. En ik heb er wel dagen bij, dan gaan er 8 doorheen. Zeker nu de kiesjes eraan komen gaat het hard met de luiers. Ik heb de luiers van de Etos. Die bevallen mij prima. Die van het kruidvat heb ik ook gebruikt, ook niks mis mee!!

Terug
Bovenaan