luiers?

hoi meiden,
ik gebruik zo'n 5 a 6 luiers per dag maar meer komt ook regelmatig voor. Sarah heeft vrij vaak dunne ontlasting en dan blijf ik verschonen want ook zij poept het liefste in een schone luier. Ik gebruik alleen Pampers, heb in het begin wel andere geporbeerd maar de pampers vind ik toch het fijnste. Wel wissel ik af met de active fit en de baby dry. Voor de nacht altijd baby dry en overdag hangt het van Sarah af...of ze veel poept of niet...
Maar met 3 luiers ga ik het echt niet redden op 1 dag...helaas.

groetjes,
Tamar

Ik gebruik bumblies en ook zo'n 6 per dag. Vind 3 echt weinig?

groetjes MAris

Hoi hoi,

jeetje zeg! Sta er van te kijken dat sommige van jullie 3 luiers op een dag gebruiken.
Daar redden wij het niet meer. Ik denk toch wel zeker 5, en dan niet allemaal poepluiers tuurlijk, maar hij plast best veel dus moet hij vaker een luier om.
We gebruikten eerst ook altijd Huggies, maar die zijn niet meer vaak in de aanbieding, dus nu hebben we Bumblies of Kruidvat. Voor Sylvan hebben we Pampers trouwens, maar daar gaan we ook weer vanaf stappen, vind ze duur zat.

Liefs Debby.

Hier gebruik ik Pampers,

En ik kom ook maar op 4 luiers per dag....hij plast behoorlijk veel, maar moet zeggen dat hij nergens geen last van heeft, geen uitslag niets. Alleen als meneer flink aan de poep is, tja dan gaan er meer doorheen! Dan kom ik rustig aan 6/7 per dag! Is heel verschrillend!

En het is niet dat ik hem nou langer laat doorlopen, hij krijgt er 's ochtends 1, 's middags al hij naar bed gaat...maar als hij dan wakker wordt, is z'n luiers meestal droog...heel misschien dan een schone, en dan rond het avondeten, en anders erna als hij in bad gaat...

Hoi hoi,

Wij gebruiken hier ook pampers (nr. 4) omdat Sven bij alle andere merken zich nog natplast.
Ook wij zitten op minimaal 5 luiers op een dag. Maar ja, nu ben ik ook wel een ziemel hoor dus ik verschoon ook wel vaker dan misschien nodig is.

Groetjes,
Maike

Hoi,

Zoals ik al aangaf gebruik ik meestal maar drie luiers per dag. Bas plast overdag gewoon niet veel. Hij lijkt het allemaal op te sparen tot het 's nachts. Dan hebben we die extra inlegluier echt nodig.

Groetjes, Karin

Hai,

Ik gebruik ongeveer 5 a 6 luiers per dag en de nachtpamper zit er bij in. Sosm gebruik ik wat minder en soms wat meer,hangt af hoeveel Jesse poept.

Ik gebruik c1000 merk en s'nschts pampers maat 6.overdag maat 5

Groetjes Linda

Ik gebruik voor mijn zoontje van 16 maandjes oud meestal 7 luiers per dag,soms meer.

Hij draagt maat 6 van pampers en van kruidvat ook.

De rest zijn helaas te klein.

Terug
Bovenaan