luiers

hey dames!

ff praktisch vraagje!
ben natuurlijk druk bezig om alles in huis te halen voor onze kleine meid er is.
maar luiers.... hoeveel pakken moet ik kopen, en wat is het beste merk??
is pampers echt zo geweldig als de reclame zegt, of is bijv. de kruidvat ofzo ook prima?
heb echt geen idee.....
hier zijn gelukkig meiden die al n kindje hebben dus ik hoopte dat jullie me daar antwoord op konden geven!

liefs

hoi Juni

ik ben zelf erg te spreken over de luiers van kruitvat, ik heb ook wel pampers gebruikt maar 's morgens waren mijn dochters bijna altijd nat en met kruitvat luiers niet
heb ook wel andere merken luiers geprobeerd maar ik zweer bij kruitvat
hoop dat je er wat aan hebt.

hoi Juni

ik ben zelf erg te spreken over de luiers van kruitvat, ik heb ook wel pampers gebruikt maar 's morgens waren mijn dochters bijna altijd nat en met kruitvat luiers niet
heb ook wel andere merken luiers geprobeerd maar ik zweer bij kruitvat
hoop dat je er wat aan hebt.

Hoi

nog geen kids, wel op kdv gewerkt en vriendinnen met kids. goedkope merken zijn soms beter dan duurdere merken.
dus ik ga gewoon proberen en kruidvat staat met veel goed bekend, dus de tip van buffy ga ik zeker uitproberen.

Mij is verteld dat je met 3 pakken newborn mt 1 voldoende hebt, de kleine groeit snel en van mt 2 heb je veel meer nodig, maar die haal ik terzijner tijd. mischien 2 pak op voorraad en dan redden we het makkelijk

Groetjes Sabine

nathalia had in het begin alleen maar goedkope luiers. van de appie.
daarna vond ik de kruitvat luiers uit. die zijn echt ontzettend goed!
heb toen een aantal pakken pampers gekocht omdat die in de aanbieding waren, maar merkte echt geen verschil tussen de kruitvat luiers en de pampers.
dus nathalia heeft kruitvat merk.
en deze baby krijgt ook kruitvat merk.

qua hoeveelheid inslaan, ben ik altijd voorzichtig in het begin.
het ene kindje groeit sneller dan het andere kindje, en tis zonde als je kind heel snel eruit is gegroeid, en je nog met 10 pakken zit.

koop 2 pakken new born luiers ( maat 1) das meer dan genoeg.
en als het bijna op is..... kan je toch gewoon naar de winkel gaan? en anders je man sturen hahahaha.

liefs, do

nathalia had in het begin alleen maar goedkope luiers. van de appie.
daarna vond ik de kruitvat luiers uit. die zijn echt ontzettend goed!
heb toen een aantal pakken pampers gekocht omdat die in de aanbieding waren, maar merkte echt geen verschil tussen de kruitvat luiers en de pampers.
dus nathalia heeft kruitvat merk.
en deze baby krijgt ook kruitvat merk.

qua hoeveelheid inslaan, ben ik altijd voorzichtig in het begin.
het ene kindje groeit sneller dan het andere kindje, en tis zonde als je kind heel snel eruit is gegroeid, en je nog met 10 pakken zit.

koop 2 pakken new born luiers ( maat 1) das meer dan genoeg.
en als het bijna op is..... kan je toch gewoon naar de winkel gaan? en anders je man sturen hahahaha.

liefs, do

Nog geen luierervaring... maarum, wat zijn jullie allemaal snel met spullen inslaan!!! Volgens mij loop ik echt achter!
Heb alleen nog maar dingen kado gekregen, maar buiten kamertje en kinderwagen zelf nog niets gekocht....

Nog geen luierervaring... maarum, wat zijn jullie allemaal snel met spullen inslaan!!! Volgens mij loop ik echt achter!
Heb alleen nog maar dingen kado gekregen, maar buiten kamertje en kinderwagen zelf nog niets gekocht....

Terug
Bovenaan