luiers

Heb bij mijn zoon verschillende merken geprobeerd en vond en vind pampers het fijnst. Maar dit kan voor elk kind anders zijn hoor, het ligt ook aan de pasvorm!

Overigens zijn er altijd wel aanbiedingen van 3 halen, 2 betalen.

En luiers zijn inderdaad zo gehaald! Ik haal denk ik 2 pakken newborn van Pampers en dan zijn er nog de proefverpakkingen met enkele stuks, nou dan kom je de eerste dagen door.

Heb bij mijn zoon verschillende merken geprobeerd en vond en vind pampers het fijnst. Maar dit kan voor elk kind anders zijn hoor, het ligt ook aan de pasvorm!

Overigens zijn er altijd wel aanbiedingen van 3 halen, 2 betalen.

En luiers zijn inderdaad zo gehaald! Ik haal denk ik 2 pakken newborn van Pampers en dan zijn er nog de proefverpakkingen met enkele stuks, nou dan kom je de eerste dagen door.

ha meiden!!

bedankt voor alle tips!! super!!
denk dat k maar ff te shoppen ga bij de kruidvat!!

@ noompje: ben ws wel snel met vanalles inslaan hoor, maar dat is geloof ik een gebrek van mezelf haha
ben altijd bang dat ik dingen niet op tijd af heb dus begin liever wat vroeger.
en ik vind t ook zoooo leuk om vanalles voor die kleine te shoppen haha

ha meiden!!

bedankt voor alle tips!! super!!
denk dat k maar ff te shoppen ga bij de kruidvat!!

@ noompje: ben ws wel snel met vanalles inslaan hoor, maar dat is geloof ik een gebrek van mezelf haha
ben altijd bang dat ik dingen niet op tijd af heb dus begin liever wat vroeger.
en ik vind t ook zoooo leuk om vanalles voor die kleine te shoppen haha

hoi,
bij me dochter kon ik ook huggies gebruiken,maar bij me zoontje niet die ging elke keer dwars door heen ook overdag.ook met die borstvoeding hebben ze lekkere ontlasting.bij mij hielpen alleen die pampers.
ik heb bij alle 2 voornamelijk pampers gebruikt.
ik heb nu 2 pakken new born nr 1 gehaald op de beurs.
3 pakken pamper van nr2 . en 1 pak alvast van nr3.
volgende aanbieding wordt het weer nr3 in slaan.
de rest zie ik wel. heb ik ieder geval iets in voorraad.
hamsteren!!!! haha.
vaak bij 3 pakken dan haal ik 2 voor aankomende en 1 pak voor me zoontje die heeft alleen nog voor de nacht een luier nodig.
gr marjan

Terug
Bovenaan