luiers

@Noompje,
maak je maar geen zorgen hoor! Het hoeft nog lang niet allemaal klaar te zijn. en zelfs als de baby geboren wordt en je hebt nog niet alles, zelfs dan komt het goed.
Bij de eerste heb ik de kinderwagen en maxi cosi 6 weken voor de uitgerekende datum gekocht (eigenlijk cadeau gekregen van m'n ouders). De wieg hadden we geleend van een goede vriendin. Alleen de commode was er wat eerder. Maar ook zonder commode kun je je kindje nog op de wasmachine verschonen.
Deze keer kunnen we de wieg niet lenen, want m'n vriendin is nu elk moment aan de beurt voor de tweede. We moeten het nog kopen.

Bij Nova hebben we de new-born van pampers gebruikt, ik vond ze heerlijk...toen ze groter werd, gebruikten we, kruidvat en nu zelfs van de lidl...daar zweer ik echt bij.
Helaas heeft lidl geen new born luiers...ik gadie van kruidvat proberen, het scheelt zoveel in de portomonee en in het begin verschoon je ze tochwel heel vaak, voor of na elke voeding....

Ben blij te lezen dat kruidvat goed in de smaak valt!!!

joehoe!!!

Bij Nova hebben we de new-born van pampers gebruikt, ik vond ze heerlijk...toen ze groter werd, gebruikten we, kruidvat en nu zelfs van de lidl...daar zweer ik echt bij.
Helaas heeft lidl geen new born luiers...ik gadie van kruidvat proberen, het scheelt zoveel in de portomonee en in het begin verschoon je ze tochwel heel vaak, voor of na elke voeding....

Ben blij te lezen dat kruidvat goed in de smaak valt!!!

joehoe!!!

Nou heb ik net goeie kortingsbonnen voor pampers ;-)
dan maar een bon voor newborn en voor maat 2 en dan probeer ik ook gewoon Kruidvat.
Kruidvat klinkt goed en is heel vlakbij jej!

Terug
Bovenaan