luiers

Ik koop twee pakken nieuwborn luiers en verder sla ik niet in. Ik heb bij de eerste twee kruitvat luiers gebruikt en dat ga ik weer doen. De pasvorm van de verschillende merken is anders en kruitvat is nogal smal, dat zat bij mijn meiden prima, maar dat kan per kind verschillen.
 
ik heb twee maat newborn pampers (zijn erg fijn ivb met plas indicator, streep die verkleurd als erin geplast is. en twee pakken maatje 2. het moment waarop je van luiers overgaat is zo lotseling, het is erg vervelend als dat op zaterdagavond is en je pas op maandag een maat grotere luiers kan halen.
 
Hoi,
2pakken newborn mt1, ik pak ook altijd met indicator (borstvoeding, dus dan weet ik dat hij/zij geplast heeft, eerste dagen is dat minimaal soms) En een pak mt2 meestal!
Ze groeien er idd snel uit, maar niet van zaterdag op zondag??, ik maak de oude eerst op hoor!
Groetjes MJ
 
Oke,

haha ik had bonnen van de kruitvat, gratis newborn luiers en heb nu 5 pakken, beetje overdreven dus!!! Ik ga ook nog een pak maat 2 kopen dan, dan hebben we in iedergeval voorraad in huis, als het zover is.
 
hihihi, heb ook 6 of 7 pakken gratis luiers van de kruidvat staan. en in t begin is maatje 1 bij mijn kiinderen altijd voldoende geweest heb nooit zulke grote kinderen.
 
Hoe komen jullie aan gratis pakken luiers?? Hihihihi Ik heb nog niks ingeslagen maar wil dat binnenkort wel doen omdat je allemaal leuke acties heb nu... Ben ook nog niet uit over het merk, het is ons eerste kindje..
 
Terug
Bovenaan